De chip is geoptimaliseerd voor gebruik in combinatie met het online dashboard van Integron: Employee Heartbeat. “Energiezuinigheid en omvang geven hierbij de doorslag, want de chip wordt namelijk geïnjecteerd in medewerkers voor het continu monitoren van lichaamstemperatuur; een thermometer als het ware”, aldus Egbert Engelfriet, Managing Director bij Integron.
Met behulp van het geavanceerde algoritme is het mogelijk om de gemoedstoestand van de medewerkers te monitoren gedurende hun werkdag. Zo zijn potentiële problemen vroegtijdig te herkennen en kan erop geacteerd worden zonder tussenkomst van feedback vragenlijsten.
Engelfriet vervolgt: “Er is nog nooit een chip geweest zoals INTEBOT. De chip bouwt voort op bijna 30 jaar ervaring in ons vakgebied en luidt een nieuw tijdperk in voor continu medewerkerfeedback”.
De aankondiging van INTEBOT gaat gepaard met meer nieuwe ontwikkelingen zoals de versnelde API en een nieuwe nachtmodus in het dashboard. De volledige lijst met vernieuwingen lees je hieronder:
Algemeen
- Onze tekstanalyse biedt nu ook ondersteuning voor de talen ”Duits”, “Bahasa (Indonesisch)”, ”Valeriaans” en ”Klingon”.
- Nieuw in onze dashboards: Nachtmodus. Speciaal voor iedereen die liever midden in de nacht analyses doet.
- API versneld: Door de mouw van Customer Heartbeat in te korten, is het makkelijker voor de API om eruit te komen*.
- Om ervoor te zorgen dat er in het actiemanagement plaats is voor iedereen introduceren we de extreemlinkse en extreemrechtse loops.
- Bij alerts sturen we nu een passend geluidsfragment mee.
- We gebruiken vanaf nu nieuwe symbolen voor de NPS persona’s, zodat in één opslag duidelijk is wat we ermee bedoelen.
- Promoter: een veer
- Passive: een zeester
- De Tractor: behoeft geen verdere toelichting
![NPS-tegel-nieuw](https://www.integron.nl/wp-content/uploads/2021/03/NPS-tegel-nieuw.png)
Tegeldashboard
![Bestel-je-nieuwe-tegel](https://www.integron.nl/wp-content/uploads/2021/03/Bestel-je-nieuwe-tegel-1.jpg)
- Nieuw in het tegeldashboard: tegelwijsheden van onze directie.
- Ook nieuw in het tegeldashboard: tegelonwijsheden. Volg deze vooral niet op.
- Gamification in het dashboard: om de scores in het tegeldashboard te tonen, is het vanaf heden eerst nodig om 2 van dezelfde tegels bij elkaar te zoeken.
- Al onze tegels hebben een nieuwe knop waarmee je de tegel kan toevoegen aan jouw winkelmandje. Na betaling zullen we deze 3D laten printen en naar je opsturen, zodat je hem een mooi plekje kan geven.
- Naast vierkante tegels hebben we vanaf nu ook de mogelijkheid om tegels de vorm te geven van een driehoek of hexagon.
BI Dashboard
- Artificial Dashboard Intelligence (A.D.I.): Speciaal voor nieuwe gebruikers van ons BI Dashboard hebben we A.D.I. ontwikkeld. A.D.I. geeft je tips en tricks voor het gebruik van het dashboard.
- Om de honger naar informatie te stillen hebben de cirkeldiagrammen in ons dashboard nu altijd de vorm van een taart. We hebben de varianten slagroom, kruisbes en kers.
![Hexagon-is-het-nieuwe-vierkant](https://www.integron.nl/wp-content/uploads/2021/03/Hexagon-is-het-nieuwe-vierkant.jpg)
*Integron is niet aansprakelijk voor de schade die de API aanricht. Primaten zijn nogal onvoorspelbaar.
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.
Beleving Awards 2024: van verlangen naar verandering. 20% verloop en ruim een derde van de medewerkers die op zoek wil gaan naar een andere baan. Aan de andere kant 27% van de klanten die elders klant willen zijn. Organisaties hebben te maken met grote uitdagingen om personeel én klanten te behouden. Om het anders en beter te doen, is verandering nodig. Maar dan moet je de organisatie wel meekrijgen. Hoe? Dat was precies wat centraal stond tijdens onze 14e editie van de Beleving Awards: van verlangen naar verandering. De prachtige evenementenlocatie Lommerijk in onze thuishaven Rotterdam vormde daartoe de ideale, inspirerende setting.