Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • WEBINARS
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • PARTNERS
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN

Medewerkers in 2021 enthousiaster over nieuwe werkgever dan in 2020

Baanzekerheid niet meer belangrijkste voor werkend Nederland. Men kijkt weer om zich heen en gaat voor betere arbeidsvoorwaarden.

admin2021-09-30T13:19:24+02:00Tags: Betrokken medewerkers, COVID-19, Employee Experience, Medewerkerbeleving|
  • Medewerkerbeleving-in-Nederland-2021

Nederlanders meer dan ooit verbonden met hun werkgever

Coronatijd versterkt de band tussen medewerkers en de organisatie waar ze werken. Het enthousiasme, berekend via de zogenoemde employee Net Promoter Score, steeg van -3 in 2020 naar +12 in 2021

admin2022-04-08T15:00:06+02:00Tags: Betrokken medewerkers, COVID-19, Employee Experience, Medewerkerbeleving|
  • Holandse-delta-covid-medewerker-en-facilitair-onderzoekl

Combinatie van intern klantonderzoek en Covid-survey geeft waterschap Hollandse Delta handvatten voor eigentijds werkgeverschap en kantoor van de toekomst

Naast nieuwe inzichten die het interne klantonderzoek voor het Facilitair Bedrijf opbrengt, geeft de COVID-19 survey Waterschap Hollandse Delta handvatten voor het vormgeven van toekomstige scenario’s.

admin2020-09-23T16:28:46+02:00Tags: COVID-19, Medewerkerbeleving, medewerkerfeedback programma|
  • Impact-van-Corona-op-de-werkbeleving

Impact van corona: Medewerkers voelen zich meer verbonden met de organisatie

In het afgelopen half jaar hebben organisaties meer aandacht gehad voor de mentale gezondheid van hun medewerkers en hun persoonlijke (thuis)situatie. Research Consultant Elise Kamhoot gaat in haar blog dieper in op de effecten van de drastisch veranderde werksituatie in het afgelopen half jaar.

Elise Kamhoot2020-09-15T15:19:12+02:00Tags: COVID-19, medewerkers|
  • Richard-Bras-Geef-medewerkers-een-stem-juist-nu

Geef medewerkers een stem, juist nu

Organisaties moeten juist nu scherp zijn. In de hoogste versnelling wordt er van iedereen verwacht zich aan te passen aan nieuwe werkmethodes, zowel offline als online. Lees hier het belang van medewerkersonderzoek in tijden van crisis in het blog van Integron Consultant Richard Bras.

Richard Bras2020-10-22T13:36:40+02:00Tags: COVID-19, Integron, Medewerkersonderzoek|
  • Effect-op-onderzoek-tijdens-een-pandemie

Het effect op respons in onderzoek tijdens een pandemie

Wat is het effect op klant- en medewerkersonderzoek en de respons van een pandemie? Alex van Oord, Manager Projectcoördinatie bij Integron, vertelt over zijn persoonlijke ervaring in dit interview.

Alex Van Oord2020-08-18T11:31:20+02:00Tags: COVID-19, Integron, Respons|
  • ICT NPS benchmark

Klantbeleving ICT-sector (B2B) anno 2020 is ‘zo zo’, en dat is zorgelijk

De NPS van ICT dienstverleners is afgelopen jaar gedaald naar 9% en schiet daarmee onder het landelijk gemiddelde, zo blijkt uit het ICT benchmarkrapport 'Klantbeleving binnen de ICT in B2B Nederland 2020'.

admin2021-07-22T13:33:51+02:00Tags: COVID-19, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|
  • Focus op klantgerichtheid en customer experience

Sterker uit de crisis door aandacht voor klantgerichtheid

In dit blog vertelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron, over waarom juist nu werken aan je customer experience van groot belang is en hoe dat je sterker uit een crisis haalt.

Arjen Maliepaard2022-06-29T16:10:03+02:00Tags: COVID-19, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|

Gericht thema onderzoek bij NEN; de Covid 19 Pulse survey

“Juist nu kunnen wij als NEN het verschil maken naar onze medewerkers.” Het inzicht van nu helpt ons om de wereld van morgen (nog) beter in te vullen.”

admin2020-04-22T09:41:41+02:00Tags: COVID-19, Medewerkersonderzoek, thematisch medewerkersonderzoek|

De mensgerichte organisatie

In tijden dat het minder gaat, leer je elkaar echt kennen. In deze momenten merk je hoe onzichtbaar of juist soms heel tastbaar dingen kunnen zijn.

Egbert Engelfriet2020-04-22T09:42:03+02:00Tags: COVID-19, Medewerkerbeleving, mensgericht|

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
Page load link
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok