Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • WEBINARS
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • PARTNERS
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • ICT NPS benchmark

Klantbeleving ICT-sector (B2B) anno 2020 is ‘zo zo’, en dat is zorgelijk

De NPS van ICT dienstverleners is afgelopen jaar gedaald naar 9% en schiet daarmee onder het landelijk gemiddelde, zo blijkt uit het ICT benchmarkrapport 'Klantbeleving binnen de ICT in B2B Nederland 2020'.

admin2021-07-22T13:33:51+02:00Tags: COVID-19, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|
  • Focus op klantgerichtheid en customer experience

Sterker uit de crisis door aandacht voor klantgerichtheid

In dit blog vertelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron, over waarom juist nu werken aan je customer experience van groot belang is en hoe dat je sterker uit een crisis haalt.

Arjen Maliepaard2022-06-29T16:10:03+02:00Tags: COVID-19, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|
  • 6-tips-voor-een-succesbol-klantfeedback-programma

6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedback programma

Al jaren begeleidt Benjamin de Mooij, Senior Consultant, organisaties bij een geslaagde transitie van jaarlijks of tweejaarlijks klantonderzoek naar een continu klantfeedbackprogramma. Lees hier zijn 6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedbackprogramma

Benjamin de Mooij2020-10-13T15:46:56+02:00Tags: Klantbeleving, Klantfeedback, NPS|

Zó activeer je na een klantonderzoek de héle organisatie

Na een klantonderzoek is het zaak om de resultaten te borgen op strategisch, tactisch en operationeel niveau in het 1-2-3-spel. Senior Consultant Benjamin de Mooij over hoe zo het verschil gemaakt wordt in klantbeleving.

Benjamin de Mooij2019-06-13T10:35:59+02:00Tags: Klantbeleving, Klanttevredenheidsonderzoek|

Wij blijven de verhalen vertellen

Benjamin de Mooij is 10 jaar Integronner: "Mijn drijfveer is een glimlach op het gezicht van de klanten van onze klanten." Lees hier zijn jubileumblog.

admin2019-03-14T14:37:23+01:00Tags: Integron, Klantbeleving, Medewerkerbeleving|

Sims Recycling Solutions verbetert gericht met overkoepelend klantonderzoek

Na het eerste klantonderzoek bekroond worden met een Klantbeleving Award: hoe top-presterende organisatie Sims Recycling Solutions blijft sleutelen aan de optimale klantbeleving.

admin2020-07-22T10:48:20+02:00Tags: Afval, Beleving Awards, Klantbeleving, Klantonderzoek|

Smit & zoon werkt op alle niveaus aan klantbeleving

Smit & zoon werkt op alle niveaus aan klantbeleving Elske Swets, Manager Communications & Marketing en Projectleider KTO | Smit & zoon Smit & [...]

admin2019-02-08T13:18:46+01:00Tags: Industrie, Klantbeleving, Klantonderzoek|

Nedcargo: “meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain”

“Meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain” Roderick de la Houssaye, oprichter/directeur Nedcargo Nedcargo doet het al jaren goed op het gebied van klantbeleving. [...]

admin2019-08-15T08:18:24+02:00Tags: Klantbeleving, Klantonderzoek, Klanttevredenheidsonderzoek, Transport en logistiek|

Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

Prijzen voor best presterende organisaties van Nederland in 2018.

admin2019-01-03T15:13:02+01:00Tags: Beleving Awards, Klantbeleving, Topperformer, Werkbeleving|

CWS: “Onze medewerkers voegen waarde toe aan de klantreis”

CWS: “Onze medewerkers voegen waarde toe aan de klantreis” Tom Manders, Head of  Customer Care en Han Strijbos, voormalig Marketing Manager bij CWS CWS is [...]

Jacinta Breijer2019-02-13T15:07:34+01:00Tags: Klantbeleving, Professionele dienstverlening|
Vorige123Volgende
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
Page load link
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok