De klantretentie verhogen

Wil je graag de klantretentie verhogen en klanten binden aan je bedrijf? Bij Integron helpen we organisaties al jarenlang met het verhogen van het werkgeluk, waardoor zowel je werknemers als je klanten gelukkiger worden. Dit doen we door middel van klant- en medewerkersonderzoek. We adviseren je graag over hoe je het werkgeluk, en daarmee de klantretentie kunt verhogen binnen jouw bedrijf.

  • Wij halen het beste uit jouw klanten en medewerkers

  • Wij stemmen alles op maat af met de klant

  • Jouw resultaat staat voor ons op 1

De klantretentie verhogen door middel van strategisch onderzoek

Het binden van klanten aan je bedrijf en het verhogen van het werkgeluk van werknemers is zo simpel nog niet, en wij helpen je er graag bij. We bieden je een op maat gemaakt programma waarmee we met jou nadenken over het geluk van werknemers en klanten. Door middel van een klantbelevingsonderzoek stellen we vast hoe klanten uw organisatie hebben ervaren. Zo krijg je inzicht in wat klanten belangrijk vinden en op welke vlakken er ruimte is voor verbetering. Op deze manier kun je klanten binden aan je bedrijf. Voor het verhogen van het werkgeluk van je werknemers bieden we een medewerkersonderzoek. Zo weet je precies hoe tevreden je klanten én medewerkers zijn en hoe je de klantretentie kunt verhogen.

Verhoog de klantretentie dankzij onze programma’s

Wilt u de klantretentie verhogen door het werkgeluk van personeel te verhogen én door klanten aan je bedrijf te binden? Integron helpt je hier graag mee. Sinds 1993 zijn we hét onderzoeksbureau dat onderzoek doet naar de ervaringen van klanten en medewerkers. Ook reiken we jaarlijks de BelevingAwards uit aan alle bedrijven die het beste presteren op het gebied van klant- en medewerkersbeleving. Wilt u meer weten over onze diensten en over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Je bereikt ons door te bellen naar 0104115966 of door een e-mail te sturen naar info@integron.nl. Je kunt ook een demo aanvragen voor meer informatie.