Gezamenlijk de klantenreis in kaart brengen
Door de klantreis (of customer journey) in kaart te brengen, krijg je een overzicht van alle contactpunten die een consument heeft met jouw product, merk of dienst. Of je nu de klantervaring naar een volgend niveau wilt brengen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoeken beter wilt leren begrijpen: Integron helpt je een duidelijk overzicht te creëren.
Waarom Customer Journey Mapping?
Onze werkwijze
Focus bepalen
In een opstartsessie bepalen we de focus van het in kaart brengen van de klantreis, oftewel de customer journey. Wat zijn de doelen en behoeftes? Voor welke klanten wil je de klantreis mappen? En welke stakeholders en teams moeten hierbij worden betrokken?
Mappen
Met het team verplaatsen we ons in de klant en brengen we de customer journey in kaart. We stellen de volgende vragen: Welke fases zijn er? Wat is het gedrag? Welke vragen en behoeftes heeft de klant?
Inventariseren
Na het in kaart brengen van de klantreis, maken we inzichtelijk waar de pijnpunten en momenten van de waarheid liggen. We inventariseren de kansen en werken samen toe naar oplossingen.
Dialoog
Door klanten te betrekken, diepen we de klantreis verder uit en vullen we de gaten in onze kennis op. Zo creëren we een volledig beeld en kunnen we echt het verschil gaan maken.
Aan de slag met Customer Journey Mapping?
Wil je graag de klantreis duidelijk in kaart brengen en zo inzicht krijgen in de customer journey van al jouw klanten? Integron helpt je graag verder en verleent dienstverlening van de beste kwaliteit. Neem contact met ons op.