Service Profit Chain-model
Een centrale pijler in het webinar is het Service Profit Chain-model, dat de directe relatie toont tussen blije medewerkers, blije klanten en organisatieresultaten. Benjamin en Feike bespreken hoe persoonlijke betrokkenheid, waardering en een prettige werksfeer leiden tot loyaliteit en enthousiasme bij zowel medewerkers als klanten. Daarnaast wordt praktisch inzicht geboden in hoe organisaties verwachtingen kunnen overtreffen en interne processen kunnen ‘verleuken’.
Ongelijk behandelen
Feike introduceert het concept van “ongelijk behandelen” als maatwerkoplossing om beter in te spelen op individuele behoeften en meer enthousiasme te creëren. Met duidelijke benchmarks, concrete voorbeelden en toepasbare tips worden deelnemers uitgedaagd om kritisch naar hun organisatie te kijken en stappen te zetten richting meer energie en impact.
Begin vandaag!
Het webinar eindigt met een krachtige oproep: begin vandaag nog met simpele, maar effectieve veranderingen om zowel klanten als medewerkers écht blij te maken.
Sprekers
Het webinar wordt verzorgd door Benjamin de Mooij, BU Manager Customer Experience bij Integron, en Feike Cats, auteur van maar liefs 6 boeken over klanthousiasme en verleuken, spreker en eigenaar van Houden van Klanten.