We helpen je graag verder. Bel ons op via: 010 411 59 66

Webinar: Customer Experience in B2B Nederland 2022

Hoe is het gesteld met de Klantbeleving in Nederland anno 2022? Tijdens dit webinar op 21 april lanceert Integron het jaarlijkse benchmarkrapport over de NPS en Customer Journey in B2B Nederland verdeeld over 9 branches. Customer Experience Consultants Benjamin de Mooij en Kay Sijbrandij nemen je mee aan de hand van de resultaten en leggen de grootste verschillen ten opzichte van afgelopen jaar uit. Daarnaast wordt je een spiegel voorgehouden: hoe klantgericht ben jij en hoe ziet dat eruit ten opzichte van de benchmark?

Wat leer je in dit webinar?

Tijdens dit webinar worden de resultaten gedeeld van de landelijke benchmark en gaan we dit op een interactieve manier spiegelen aan jouw organisatie. De volgende onderwerpen worden behandeld:

  1. Resultaten klantbeleving in Nederland 2022
    • Inclusief brancheverschillen
    • Leren van topperformers
  2. Hoe klantgericht is jouw organisatie versus de praktijk en wat vindt werkend Nederland van haar eigen klantgerichtheid?
  3. Welke manier van feedback verzamelen past het beste bij jouw uitdagingen?
  4. Primeur! Na afloop ontvang je als eerste het rapport ‘Customer Experience in Nederland 2021’ inclusief alle brancheinformatie!