Thematisch onderzoek

Welke thema’s uit de strategische HR agenda spelen er op dit moment binnen jouw organisatie? Met een thematisch onderzoek haal je specifiek verdiepende feedback op over thema’s die op dat moment relevant zijn voor je organisatie. Thema’s kunnen o.a. binden/boeien, leiderschap, vitaliteit, eigenaarschap, professionalisering en duurzame inzetbaarheid zijn.

Waarom Thematisch onderzoek?

Verdiepend inzicht in thema’s die er echt toe doen

De benodigdheden van de medewerkers

Specifiek thema’s uitvragen voor groepen medewerkers

Sturen op verbetering

Gerichte informatie om bijvoorbeeld te sturen op het stimuleren van eigenaarschap of het verhogen van de betrokkenheid

Wat gaan we doen?

Thematisch onderzoek is…

  • Gericht inzicht op specifiek thema voor groepen medewerkers

  • Eenmalig of continu inzetbaar

  • Online onderzoek

  • Korte vragenlijst

  • Goede aanvulling op regulier jaarlijks medewerkersonderzoek

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw medewerkers halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Consultant - Guido van Buul

Guido van Buul

Consultant