We helpen je graag verder. Bel ons op via: 010 411 59 66

Webinar: klantfeedback opvolgen in B2B – Dit moet je weten!

Klanten bepalen het succes van je organisatie. Klantretentie is de basis voor stabiele groei. Om dit goed te borgen, haal je feedback op bij je klanten over wat zij verwachten en hoe zij jouw dienstverlening beleven. Echter, een klantonderzoek of feedbackprogramma valt of staat met de opvolging. Daarom organiseerden wij dit webinar op 26 november uur samen met CWS. We geven je handvaten om actief met de feedback aan de slag te gaan én echt te verbeteren op aspecten die er toe doen volgens jouw klant. Daarnaast neemt Astrid Bruursema, Customer Experience Manager bij CWS,  je mee in hoe dat er in de praktijk bij CWS uitziet op continue basis.

Kijk het webinar hieronder terug!

Dit webinar is bedoeld voor organisaties die niet alleen klantonderzoek doen omdat het moet, maar juist willen werken aan een betere dienstverlening en klantbeleving. Je krijgt antwoord op de vragen:

  • Hoe communiceer je de resultaten, en waarmee?
  • Hoe activeer je jouw organisatie om aan de slag te gaan met de feedback?
  • Wat is het juiste momentum om te reageren op de feedback.
  • Wie maak je verantwoordelijk voor de opvolging van de feedback?
  • Succesvol opvolgen in de praktijk: hoe CWS continu acteert op feedback van haar klanten
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy & Cookiebeleid.
Ik Accepteer

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.