We helpen je graag verder. Bel ons op via: 010 411 59 66

Webinar: klantfeedback verzamelen in B2B – Dit moet je weten!

Feedback van klanten is ontzettend waardevol. Het levert inzichten in de tevredenheid, loyaliteit én kwaliteit van je producten en/of diensten. Feedback vragen en ophalen is echter geen doel op zichzelf, maar slechts een middel om een doelstelling na te streven. Of je nu aan de startlijn staat van klantonderzoek doen of al ervaren bent in het ophalen van feedback. Tijdens dit webinar krijg je antwoord op de volgende vragen: welke doelen kun en wil je bereiken, en wat voor feedback heb je daarvoor nodig?

Wat leer je in dit webinar?

Dit webinar is voor organisaties die nog moeten starten met het ophalen van feedback en voor de al meer ervaren organisaties die op zoek zijn naar verdieping en andere vormen van onderzoek. Jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek, strategische interviews en continue feedback passeren de revue. Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden van (middelgrote tot grote) B2B-organisaties die dankzij het ophalen van klantfeedback hun succes hebben vergroot, ontdek de belangrijkste do’s en don’ts en ontvang na afloop het niet te missen benchmarkrapport.

Wat anderen over dit webinar zeggen:

“Duidelijke info, veel inhoudelijke tips en nieuwe mogelijkheden om feedback te verzamelen”

“Ik vond het webinar interessant en heb zeker baat bij de tips en focuspunten die jullie meegeven. Bedankt en wellicht tot de volgende!”

“Heel erg praktisch en duidelijk, ik kan hier wat mee.”

“Waardevolle informatie en tips die ik ook mee kan nemen in de organisatie.”

  • 8 oktober 2020

  • 10.00-11.00

  • 60 minuten

Arjen
Maliepaard

Managing Director
LinkedIn

Benjamin-de-Mooij

Benjamin
de Mooij

Sr. Consultant
LinkedIn