COVID-19 Customer Survey

Op dit moment is Nederland (en de rest van de wereld) in de ban van COVID-19. De nieuwe situatie vraagt om aanpassingen van iedereen. Wij proberen net als veel organisaties zo goed als mogelijk door te gaan. Uiteraard heeft de hele situatie impact op ons werk en de samenwerking met klanten. Juist daarom is het belangrijk om te toetsen of men tevreden is over de huidige dienstverlening en (aangepaste) aanpak? Hoe gaat het nu met jouw klanten? Daarvoor ontwikkelde Integron deze korte vragenlijst – De COVID-19 Customer Survey

COVID-19 Customer Survey

Waarom de COVID-19 Customer Survey

Behouden van medewerkers

Persoonlijke aandacht aan je klanten: hoe gaat het met je?

Tevredenheid medewerkers

Je krijgt inzicht en verbetermogelijkheden in het samenwerken

De benodigdheden van de medewerkers

Inzicht in hoe de communicatie wordt ervaren en waar je kan verbeteren

Continu inzicht in belangrijkste KPI's

Inzicht in de NPS (juist nu) en het vertrouwen in de organisatie

Wat gaan we doen?

De COVID-19 Customer Survey is

  • Een speciale vragenlijst

  • korte vragenlijst over samenwerking, dienstverlening en communicatie;

  • Binnen een paar dagen live

  • Laagdrempelig

  • En je hebt binnen 1 week inzicht via het online dashboard en je krijgt een infographic met de resultaten

  • Covid survey uitnodiging
  • COVID-19-Customer-Survey
  • Demo dashboard
  • Infographic-over-klantbeleving-covid-19

Meer weten over de COVID-19 Customer Survey?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant