COVID-19 Customer Survey
Op dit moment is Nederland (en de rest van de wereld) in de ban van COVID-19. De nieuwe situatie vraagt om aanpassingen van iedereen. Wij proberen net als veel organisaties zo goed als mogelijk door te gaan. Uiteraard heeft de hele situatie impact op ons werk en de samenwerking met klanten. Juist daarom is het belangrijk om te toetsen of men tevreden is over de huidige dienstverlening en (aangepaste) aanpak? Hoe gaat het nu met jouw klanten? Daarvoor ontwikkelde Integron deze korte vragenlijst – De COVID-19 Customer Survey
Waarom de COVID-19 Customer Survey
Persoonlijke aandacht aan je klanten: hoe gaat het met je?
Je krijgt inzicht en verbetermogelijkheden in het samenwerken
Inzicht in hoe de communicatie wordt ervaren en waar je kan verbeteren
Inzicht in de NPS (juist nu) en het vertrouwen in de organisatie
Wat gaan we doen?
De COVID-19 Customer Survey is
Meer weten over de COVID-19 Customer Survey?
Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.