Klantenpanels: direct in contact met je klanten

Wil je nog dieper in contact staan met je klanten? Organiseer dan een klantenpanel! Een klantenpanel biedt de mogelijkheid om, vooral als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper in te gaan op de thema’s die er volgens jouw klanten echt toe doen.

  • Directe, kwalitatieve feedback

  • Verdieping op onderwerpen die voor jouw klanten het meest relevant zijn

  • Nieuwe ideeën en draagvlak door groepsdynamiek

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Ontvang kwalitatieve feedback door direct in gesprek te gaan met je klanten.

Deze interactie onthult diepere drijfveren en behoeften, versterkt klantbetrokkenheid en creëert een gevoel van eigenaarschap en vertrouwen. Het klantenpanel biedt de mogelijkheid specifieke uitdagingen en kansen te identificeren, acties te ondernemen en zo de klanttevredenheid en het organisatiesucces te bevorderen.

  • Direct kwalitatieve feedback in een dialoog

  • Betrokkenheid van je klanten in het verbeterproces

  • Verdieping op thema’s die er volgens je klant echt toe doen

Zo gaan we te werk

Wanneer zet je klantpanels in?

  • Na (of naast) NPS/continu feedback voor verdieping op thema’s
  • Bij product- of serviceverbetering en roadmapkeuzes
  • Voor co-creatie van proposities, journeys of communicatie
  • Als nulmeting of check-in met strategische accounts

Wil je loyaliteit en herhaalaankopen versterken met echte klantdialoog?

Heb je interesse in het organiseren van een klantenpanel en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Neem contact met ons op, we denken graag met je mee.