Het beste halen uit klanten, medewerkers, stakeholders en bewoners van afvaldienstverleners.
De afvaldienstverlening scoort relatief laag binnen het B2B landschap in Nederland als het gaat om klantbeleving. Daarnaast hebben afvaldienstverleners te maken met vele stakeholders waar ze mee samenwerken én zijn bewoners afhankelijk van de kwaliteit van de dienstverlening.
De beleving bij en over de afvaldienstverlening in Nederland
Integron beschikt over een uitgebreide benchmark van de klantbeleving bij afvaldienstverlening en brengt tevens jaarlijks het rapport ‘Employee Experience in Nederland’ uit.
Aan de slag met de beleving van jouw medewerkers en klanten
Door de beleving van klanten, medewerkers, stakeholders en bewoners te volgen met op maat onderzoeksprogramma’s krijg je gerichte stuur-informatie om continu te verbeteren. Op basis van jouw wensen adviseert en stemt Integron de juiste meetmethodiek af. Samen bepalen we de scope en kijken we naar de bereikbaar-heid van je klanten, medewerkers, stake-holders en/of de bewoners en of we dit eenmalig, periodiek of continu de touchpoints in de employee en / of customer journey gaan meten.
Vanuit ons dashboard en rapportage ontvangen jullie een goed inzicht in de feedback van jullie klanten en medewerkers. Tevens kunnen we een goed vergelijk maken met jullie prestatie t.o.v. andere afvaldienstverleners.
Onze oplossingen
Inzicht in de tevredenheid en verwachtingen van jouw klanten over de dienstverlening
Inzicht in de tevredenheid en verwachtingen van de inwoners over de dienstverlening
Inzicht in de tevredenheid en verwachtingen van de medewerkers
Tevredenheid, verwachtingen en kansen binnen de samenwerking
Waarom je voor Integron kiest
Wat onze klanten zeggen
Benieuwd hoe Integron jouw organisatie kan helpen met klant- en medewerkerbeleving?
Neem contact op via onderstaand formulier of neem direct contact op met een van onze consultants