We helpen je graag verder. Bel ons op via: 010 411 59 66
Webinar: customer experience in 2023, wat laten organisaties liggen?
Lancering: customer experience in Nederland 2023
Hoe is het gesteld met de Klantbeleving in Nederland anno 2023? Tijdens dit webinar op 12 april lanceert Integron het jaarlijkse benchmarkrapport over de NPS en Customer Journey in B2B Nederland verdeeld over 9 branches. Customer Experience Consultants Benjamin de Mooij en Kay Sijbrandij nemen je mee aan de hand van de resultaten en leggen de grootste verschillen ten opzichte van afgelopen jaar uit. Daarnaast wordt je een spiegel voorgehouden: hoe klantgericht ben jij en hoe ziet dat eruit ten opzichte van de benchmark?
Wat leer je in dit webinar?
Tijdens dit webinar worden de resultaten gedeeld van de landelijke benchmark en gaan we dit op een interactieve manier spiegelen aan jouw organisatie. De volgende onderwerpen worden behandeld:
- Resultaten Klantbeleving in Nederland 2023
- Inclusief brancheverschillen
- Leren van topperformers
- Wat laten organisaties liggen als het gaat om customer experience?
- Wat is de potentie als je je churn en je marketingbudget kan terugdringen door het verbeteren van je NPS?
- Hoe zet je een goed strategisch klantfeedback programma op voor jouw organisatie?
- Primeur! Na afloop ontvang je als eerste het rapport ‘Customer Experience in Nederland 2023’ inclusief alle brancheinformatie!