Onboarding van nieuwe medewerkers
Het doel van het proces rondom onboarding van nieuwe medewerkers is dat zij zich onderdeel gaan voelen van de organisatie. Een goed ingericht onboarding-proces draagt bij aan het binden van talent aan jouw organisatie. Bij Integron zorgen we dat jij het beste uit je (nieuwe) medewerkers haalt!
Verbeter de onboarding van nieuwe medewerkers middels employee journey mapping
Pas wanneer je je bij een nieuwe club betrokken voelt, voelt iemand de intrinsieke motivatie om het bedrijf verder te helpen. Dat maakt de onboarding van nieuwe werknemers zo belangrijk. Optimaliseer daarom het inzicht in onboarding met employee journey mapping. Hierdoor kun je nog beter inspelen op de wensen en verwachtingen van nieuwe medewerkers die zowel op kantoor als hybride werken. Het mappen van de onboarding journey is namelijk een waardevolle aanvulling op het medewerkersonderzoek, aangezien er dan terugkoppeling van en over nieuwe medewerkers wordt verkregen.
Ontvang verdere informatie over onze dienstverlening
Wil je meer informatie ontvangen omtrent de mogelijkheden van de onboarding van nieuwe medewerkers en het verkrijgen van inzicht middels employee journey mapping? Wij vertellen je graag meer over onze werkwijze. Neem contact met ons op voor meer informatie. Dit kan door te bellen naar 0104115966 of een e-mail te sturen naar info@integron.nl. Het is ook mogelijk om online een demo aan te vragen.
Medewerkerfeedback
programma
Vaker informatie over relevante onderwerpen en thema’s voor groepen medewerkers.
Continu Medewerkerfeedback
Continu inzicht en verbeteren (wekelijks / maandelijks) onderzoek naar de eNPS binnen jouw organisatie.
Employee journey onderzoek
Doorlopend weten hoe de medewerker onderdelen van de journey ervaren.
Medewerkerstevredenheids-
onderzoek (MTO)
Eens per (twee) jaar een breed onderzoek naar alle facetten in en rondom het werk.