Ik heb een reminder ontvangen terwijl ik de vragenlijst al heb ingevuld, hoe kan dat?
Ik heb een reminder ontvangen terwijl ik de vragenlijst al heb ingevuld, hoe kan dat? Als u de vragenlijst al heeft ingevuld, maar toch een [...]
Ik heb een reminder ontvangen terwijl ik de vragenlijst al heb ingevuld, hoe kan dat? Als u de vragenlijst al heeft ingevuld, maar toch een [...]
Ik ben mijn inloggegevens kwijtgeraakt, wie kan mij helpen? Ook als u uw inloggegevens bent kwijtgeraakt kunt u contact opnemen met ons via support@integron.nl.
Ik heb geen uitnodiging ontvangen, wat nu? Allereerst is het mogelijk dat uw uitnodiging terecht is gekomen in de map met ongewenste e-mail. Als u [...]
De vragenlijst werkt niet Wanneer de vragenlijst blijft laden, dan helpt het in veel gevallen om de link te kopiëren naar een andere Internet browser [...]
Inloggen met username en password lukt niet Controleert u het webadres: vragenlijsten via het internet kunnen alleen worden ingevuld op de website: https://survey.integronresearch.com. Controleert u [...]
Inloggen via de link lukt niet Krijgt u een inlogscherm te zien met lege invulvelden voor ‘Username’ en ‘Password’? In dat geval gaat er iets [...]
Welke software heb ik nodig om een vragenlijst in te kunnen vullen? De volgende software is nodig om de vragenlijst in te vullen: Internet browser [...]