Wat moet ik doen als mijn vragenlijst al is ingevuld?
Wat moet ik doen als mijn vragenlijst al is ingevuld? Als er al antwoorden zijn ingevuld in uw persoonlijke vragenlijst -zonder dat u deze zelf [...]
Wat moet ik doen als mijn vragenlijst al is ingevuld? Als er al antwoorden zijn ingevuld in uw persoonlijke vragenlijst -zonder dat u deze zelf [...]
Het lukt me niet om alle vragen in één keer te beantwoorden, wat kan ik doen? U kunt meerdere malen inloggen met uw persoonlijke link [...]
Wat moet ik doen als ik niet alle vragen kan beantwoorden? Indien u een bepaalde vraag niet kunt beantwoorden, dan kunt u dit aangeven of [...]
Ik kan niet verder klikken in de vragenlijst. Controleer wanneer u niet verder kunt naar de volgende pagina of u de huidige pagina volledig heeft [...]
Hoe lang duurt het om de vragenlijst in te vullen? De gemiddelde invulduur van het onderzoek is natuurlijk afhankelijk van het aantal vragen, maar kan [...]
Ik heb een reminder ontvangen terwijl ik de vragenlijst al heb ingevuld, hoe kan dat? Als u de vragenlijst al heeft ingevuld, maar toch een [...]
Ik ben mijn inloggegevens kwijtgeraakt, wie kan mij helpen? Ook als u uw inloggegevens bent kwijtgeraakt kunt u contact opnemen met ons via support@integron.nl.
Ik heb geen uitnodiging ontvangen, wat nu? Allereerst is het mogelijk dat uw uitnodiging terecht is gekomen in de map met ongewenste e-mail. Als u [...]
De vragenlijst werkt niet Wanneer de vragenlijst blijft laden, dan helpt het in veel gevallen om de link te kopiëren naar een andere Internet browser [...]
Inloggen met username en password lukt niet Controleert u het webadres: vragenlijsten via het internet kunnen alleen worden ingevuld op de website: https://survey.integronresearch.com. Controleert u [...]