Rapport Customer Experience en NPS Benchmark Nederland 2023
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 220 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 220 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
Hoe klantgericht is jouw organisatie eigenlijk? Integron heeft samen met Houden van Klanten onderzoek gedaan naar hoe klantgericht werkend Nederland zichzelf, haar collega's én werkgever vindt. Ga je voor enthousiaste of tevreden klanten? Lees meer over de resultaten in dit whitepaper.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten van ICT dienstverleners zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de ICT in B2B Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de facilitaire dienstverlening zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen facilitair dienstverleners in Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de financiële dienstverlening zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen professionele dienstverleners in Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de bouw en installatie zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de bouw en installatie in Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten bij afval dienstverleners zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de afval dienstverlening in B2B Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden B2B klanten binnen de transport en logistiek zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de transport en logistiek in B2B Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de financiële dienstverlening zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen financiële dienstverleners in Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen groothandels zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen groothandels in Nederland 2022.