Partners

We trekken alles uit de kast om organisaties écht verder te helpen met een top customer en employee experience. Omdat soms specifieke expertise vereist is in onderdelen van een klant en/of medewerker feedbackprogramma werken we daarom onder meer samen met onderstaande deskundige partners. 

Integron_0005_M22_Mirela_012

Mirela Kahrimanovic

Mirela heeft jarenlang ervaring met onderzoek opgedaan naar het gedrag, de wensen en behoeftes van klanten als Research Consultant bij Integron en is nu Customer Experience Manager bij Gemeente Rotterdam. Ze is nog altijd verbonden met Integron en helpt opdrachtgevers vanuit onderzoeksinzichten een stap vooruit te maken met het begrijpen en optimaliseren van de customer journey en klantbeleving.

Team Heartbeats

Veerkrachtige mensen, wendbare organisaties. Heartbeats gelooft dat mensen het kloppend hart zijn van een organisatie. Het is hun missie om mensen een groeispurt te geven waardoor zij veerkrachtiger zijn. Dit maakt bedrijven wendbaar en biedt een sterke basis voor transformatie, zodat ze van waarde blijven op een aarde die het waard is om op te leven. Integron verzorgt inzicht in veerkracht, Team Heartbeats volgt het op.

Feike-Cats

Feike Cats

Als inspirator en motivator helpt verleuker en klanthousiasme expert Feike Cats om organisaties klantgerichter te maken. Samen met Feike brengt Integron de ‘hoe klanthousiast is Nederland’ whitepaper uit.

Fiorella Moretto

Fiorella heeft een MSc in Regional Studies of Latin America. Ze houdt zich bezig met interculturele communicatie, talent scouten en tolken. Daarnaast ondersteunt ze Integron met regelmaat bij meertalige onderzoeksprojecten en workshops.

https://nl.fiorellamoretto.com

Ewald Euser

De passie voor customer- en employee experience heeft Ewald meegekregen bij Integron, waar hij jarenlang als projectmanager heeft gewerkt. Met zijn bedrijfskundige achtergrond heeft hij zich afgelopen jaren bezig gehouden met strategische vraagstukken. Ewald werkte o.a. voor Akzo Nobel, Stedin en Priva. De moderne strategie verschuift van puur aandeelhouder denken steeds meer naar het creëren van (maatschappelijke) waarde. Daarom is het voor een organisatie belangrijk continue in gesprek te zijn met stakeholders en op deze manier de prioriteiten te (her)evalueren voor de toekomst. Ewald helpt Integron en opdrachtgevers middels strategische interviews en sessies om deze prioriteiten op tafel te krijgen.

Integron is ook te vinden op:

Kunnen wij elkaar versterken?

Heb je een concreet voorstel en wil je eens om de tafel? Neem contact op via info@integron.nl.