Imago onderzoek

Een imago-onderzoek geeft inzicht in hoe de markt (prospects) kijkt naar de kernwaarden en competenties van jouw organisatie. Heb je interesse in een imago-onderzoek en zoek je een ervaren specialist die je ondersteunt bij de uitvoering hiervan? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat ruim 25 gespecialiseerd is in het opzetten en uitvoeren van zowel klantonderzoek als medewerkersonderzoek. Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen.

Imago onderzoek

Waarom zou je een imago-onderzoek uitvoeren?

Besluit je als organisatie een imago-onderzoek uit te voeren, dan verkrijg je diverse, waardevolle inzichten. Denk hierbij aan:

Een beeld van de verschillen tussen het gewenste en werkelijke imago van je bedrijf

Verschillen

Kennis over de positie van jouw organisatie (middels de NPS Net Promoter Score) in de markt ten opzichte van de concurrentie

Sturen op verbetering

Diverse manieren om de marktpositie van jouw organisatie verder te versterken aan de hand van de verkregen feedback

Onze werkwijze

De kenmerken van ons imago-onderzoek

Het uitgebreide imago-onderzoek van Integron is eventueel aan te vullen met een kwalitatief onderzoek en bestaat uit:

  • Kwantitatief onderzoek onder stakeholders en klanten

  • Een (twee)jaarlijkse meting van het imago en de perceptie vanuit een uitgebreide vragenlijst

  • Meerdere online, telefonisch en/of face-to-face interviews

Ontvang verdere informatie over onze dienstverlening

Wil je meer informatie ontvangen omtrent de mogelijkheden van een imago-onderzoek? Wij vertellen je graag meer over onze werkwijze. Neem contact met ons op voor meer informatie. Dit kan door te bellen naar 0104115966 of een e-mail te sturen naar info@integron.nl. Het is ook mogelijk om online een demo aan te vragen.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant