Continu Klantfeedback2016-10-18T13:05:10+00:00

Klantonderzoek:
Haal het beste uit uw klanten

Groo gaat verder dan waar gebruikelijke klantfeedback projecten ophouden.

Met Groo kies je voor een continu proces dat leidt tot een duurzame, klantgerichte cultuur. Wij zorgen voor de mindset van een winnend team dat presteert voor jouw klanten. Inzichten in klantreizen, beoogde klantwaarden en doelen, het aanhaken van directie en management en het vooraf activeren van de medewerkers staan centraal in de klantfeedback programma’s van Groo.

Feedback zorgt voor het ontwikkelen van de organisatie, de waarde voor klanten, het klantgericht vernieuwen van klantprocessen en het adresseren van leer- en ontwikkelbehoeften bij medewerkers. Wij zijn continu op zoek naar resultaat en vooruitgang. En ja, we zorgen er ook zeker voor dat medewerkers de feedback gebruiken om de relatie met de klant te versterken. Meer informatie? www.groo.nl.