De Integron App; nog dichterbij de feedback van jouw klant en medewerker.
Met de komst van de Integron app komt de feedback van jouw klanten en medewerkers nog dichterbij. Je kunt nu aan de slag met employee en customer experience in een handomdraai. Of je nu met een specifieke klant aan de slag wil, of wil weten hoe enthousiast jouw klanten uit jouw regio zijn, op ieder moment en op elke plek biedt de Integron App de oplossing.
Omdat EX de motor is voor CX, kun je in de Integron app zien hoe jouw team ervoor staat. Zo heb je vlot inzichtelijk waar in jouw organisatie het beter kan qua werkbeleving. Geef ook iedere leidinggevende de mogelijkheid met de resultaten van zijn of haar team aan de slag te gaan via een persoonlijk actieplan. Allemaal snel en eenvoudig, met de nieuwe Integron app.
De technologie die we voor de app hebben gebruikt, zorgt ervoor dat deze compatibel is met beide besturingssystemen van zowel Google als Apple. En met deze eerste versie van de zetten we een belangrijke stap richting de toekomst. We verwachten in de toekomst dat de Integron app een nog belangrijkere rol gaat spelen als het gaat om het verbeteren van de EX en CX. Denk bijvoorbeeld aan de toevoeging van actuele benchmarkinformatie en video’s met tips & tricks. Kortom, de eerste stap naar het duurzaam verbeteren van jouw CX en EX!
Maak je medewerker zelfbewust via het medewerkerportal.
Om de EX naar een hoog niveau te brengen, is de stem van jouw medewerkers doorslaggevend. Ook na het verzamelen van medewerker feedback is het cruciaal ze actief te betrekken. Voor een goede opvolging moet een directie, de leidinggevenden, maar ook zeker de medewerkers met de resultaten aan de slag. Voor de eerste twee groepen hadden we al gepersonaliseerde dashboards, maar voor de laatste groep is er nu ook een interactief dashboard.
Hoe kun je als medewerker een bijdrage leveren aan jouw organisatie? Dit begint met het spiegelen van jouw eigen perceptie met jouw directe collega’s in het team, een specifieke regio waarin je werkt of zelfs de hele organisatie. Ons nieuwe medewerkerportal geeft jou niet alleen het geheugensteuntje van de door jou gegeven feedback, maar helpt de medewerker vooral zijn of haar resultaten in perspectief te zien. Dit is het startpunt om samen de werkbeleving naar een hoger niveau te tillen.
Overige ontwikkelingen
Naast deze grote ontwikkelingen hebben wij de afgelopen periode ook gewerkt aan de snelheid van ons platform, is het vanaf nu ook mogelijk om met dezelfde login meerdere onderzoeken te bekijken en hebben we de visualisatie van bepaalde vraagtypen verder verbeterd.
Ben je benieuwd naar deze of andere tech-ontwikkelingen binnen Integron, dan vertellen onze consultants er graag meer over.
De Net Promoter Score (NPS) binnen B2B kruipt langzaam omhoog. Na een daling naar +15 in 2022 is de NPS in 2023 geklommen naar +17. Deze graadmeter voor ‘klantenthousiasme’ toont daarmee weer meer promoters die klanten aanbevelen en meer klanten die ook klant blijven. De stijging is knap gezien de economische stagnatie en krapte op de arbeidsmarkt.
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 200 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
De behoefte aan duidelijke communicatie, het waarborgen van welzijn en ontwikkeling van medewerkers, en het voldoen aan de hoge verwachtingen van bewoners en klanten zet de afvalbranche op scherp. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte benchmarkrapport van Integron. De uitkomsten zijn gebaseerd op medewerkers-, klant- en bewonersonderzoeken die het onderzoeks-en adviesbureau Integron heeft uitgevoerd voor tientallen afvaldienstverleners.