Inzicht

Het onderzoek is afgerond. De resultaten geven inzicht in waar jouw organisatie staat. Nu is het tijd om de diverse stakeholders intern en extern te informeren. Echt werk maken van de inzichten is een grote uitdaging en klinkt vaak makkelijker dan het is. Het doel is om gericht een tastbaar verschil te maken naar jouw medewerkers en klanten.

lees meer

Online Dashboard

De stuurinformatie uit je onderzoek wordt realtime in ons resultatendashboard Customer en Employee Heartbeat gezet. Met een inlogcode heb je direct toegang tot de resultaten en kan je gericht middels het activatiemanagement acties uitzetten naar de aspecten met het hoogste verbeterpotentieel.

  • Realtime inzicht

  • Inzicht in de hoogste prioriteiten middels een prioriteiten matrix

  • Activatiemanagement; zet acties uit aan de betrokkenen middels alerts per email op basis van de hoogste prio’s

  • Verschillende segmenten met elkaar te vergelijken

Rapportages

Integron rapporteert aan jou de belangrijkste inzichten uit het onderzoek en geeft advies in waar jouw organisatie op moet inzetten om de belangrijkste punten volgens je respondenten te verbeteren.

  • Analyses beschreven in rapportage, naast eigen inzage in het dashboard

  • Mogelijkheid tot deelrapportages (bijvoorbeeld per segment of locatie)

  • Advies op maat van professional van Integron

Infographics

Infographics geven op een visuele manier de hoofdlijnen uit het onderzoek weer  in één overzicht en zijn ideaal in te zetten om afdelingen, functiegroepen of respondenten te informeren over de resultaten. De inhoud van de infographics stemmen we met jou af en worden vervolgens vormgegeven door onze visual designer.

  • Visuele weergave van de belangrijkste thema’s uit het onderzoek

  • In jouw eigen huisstijl

  • Laagdrempelige mogelijkheid om te laten zien waar je als organisatie aan gaat werken

  • Bedankje aan je respondenten

  • Samenvatting t.b.v. eindverantwoordelijken die wat met de resultaten gaan doen

Motiongraphics

Een motion graphicis een leuke, dynamische manier om de resultaten binnen jouw organisatie te delen. In dit korte filmpje komen de belangrijkste thema’s uit het onderzoek terug.

  • Geanimeerde weergave van de belangrijkste thema’s

  • In de kleuren van jouw organisatie

  • Leuke en snelle manier om resultaten te delen binnen de organisatie

  • Samenvatting t.b.v. eindverantwoordelijken die wat met de resultaten gaan doen