Webinar: Employee Experience in 2023 – boost het enthousiasme van werkend Nederland in 2023
Het enthousiasme van werkend Nederland daalt. Wat is de oorzaak en wat kan je er aan doen om het enthousiasme te verhogen? In dit webinar krijg je alle inzichten die voortkomen uit het laatste onderzoek naar de Employee Experience in Nederland in 2023. Meld je gratis aan en ontvang als eerste het nieuwe rapport na afloop van dit webinar.
Webinar: customer experience in 2023, wat laten organisaties liggen?
Meld je gratis aan voor de lancering van het nieuwe benchmarkrapport over de klantbeleving in B2B Nederland 2023. Consultants Benjamin de Mooij en Kay Sijbrandij geven je op 12 april de ins en outs in dit interactieve webinar over de NPS en Customer Journey in Nederland.
Meer fans, minder verloop!
Nog nooit wisselden zoveel werknemers van werkgever. Behoud van personeel is met stip de nummer-1-uitdaging voor organisaties. Bedenk eens hoeveel kosten je kunt besparen als je het verlooppercentage omlaag kunt krijgen. Wat kun je doen om verloop terug te dringen? En hoe verbeter je in dat kader je ROI (return on investment) als je concreet en structureel met je employee Net Promotor Score (eNPS) aan de slag gaat en investeert in je medewerkers?
Waarom je met een duidelijke Employee Value Proposition aantrekkelijker bent als werkgever
Vooral in deze tijd van arbeidsmarktkrapte, waarin iedereen zit te springen om nieuwe medewerkers en bestaande medewerkers wil behouden, is het belangrijk om je als werkgever positief te profileren. Om aantrekkelijk en onderscheidend te zijn als werkgever heb je onder meer een heldere Employee Value Proposition (EVP) nodig. Wat dat is, wat je ermee kunt en vooral waarom deze zo belangrijk is, lees je in dit blog.
D&B The Facility Group: “Voortdurende inzichten in klant- en medewerkerbeleving essentieel voor kwaliteit van onze dienstverlening”
D&B The Facility Group is een multi service facilitair dienstverlener. Alles draait om beleving. En dat betekent iedere dag gasten verrassen en een beleving creëren die een indruk achterlaat. “Dan wil je natuurlijk ook weten of dat in de praktijk allemaal klopt" zegt Michel Pan, Director Business Strategy bij D&B The Facility Group.
Relationele en transactionele NPS: verschillen én voordelen
Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.