Inzicht delen en continu verbeteren

Van in een middag tot de kern komen met alle stakeholders, tot aan het daadwerkelijk aan de slag gaan met inzichten vanuit klant- en medewerkersonderzoek. Met de Integron consultancy dienstverlening helpen we jouw organisatie met het begrijpen van feedback én staan we je bij met lean verbetermanagement. Dat betekent:
  • Naast onderzoek, gedegen dashboarding en informatiemiddelen om écht tot de kern te komen bij alle stakeholders

  • Strategische sessies om continu te verbeteren (lean) en alle gezichten dezelfde kant op te krijgen als het gaat om je customer- en employee experience strategie

  • Wij helpen je zowel als onderdeel van je onderzoek en programma, als met het begrijpen en sturen op basis van inzicht dat je al hebt

  • Het doel op de langere termijn staat centraal

Wat is dat dan concreet?

Dat hangt af van jouw strategie, je doelen en je wensen! Zo verzamelen we inzichten en vullen we je onderzoeksprogramma aan met adviesdienstverlening om echt impact te maken en te verbeteren.

Bepalen van jouw stip aan de horizon

Strategische sessies om je strategische CX- en EX-doelen en KPI’s te bepalen. Als onderdeel van een programma, of apart als startpunt voor jouw organisatie. 

Verbeteren en evalueren om echt impact te maken 

Met de Lean Six Sigma methodiek faciliteren we je continue verbeterplan. En met de tussentijdse evaluatiemomenten houden we altijd een vinger aan de pols om echt impact te maken.

Inzichten op maat waar jij echt iets mee kan

Op basis van je doelen helpen we jou met KPI’s waar je op kan sturen. Inzichten in de beleving van klanten en medewerkers zoals NPS, eNPS en tevredenheid op alle gebieden in de customer of employee journey inclusief activatiemanagement. Dit doen we met:  

  • User dashboards: Gebruiksvriendelijke dashboards op maat per gebruiker, zodat je alleen met de inzichten aan de slag gaat die ertoe doen 

  • BI-dashboard: Voor uitgebreide analyses.

  • Rapportages op maat: De belangrijkste inzichten uit het onderzoek en advies van onze professionals.

  • Activatiemanagement: Zet acties uit op basis van feedback bij de juiste medewerker. Ook als app te downloaden.

  • Info- en motiongraphics: Visuele weergave van de belangrijkste thema’s uit onderzoek in eigen huisstijl. Laagdrempelige manier om klanten en medewerkers te informeren en bedanken.

Inzichten begrijpen op elk niveau binnen je organisatie

We delen inzichten en verbeteren op strategisch, tactisch en operationeel niveau met verbetersessies, presentaties en afdelingsdialogen. Gefaciliteerd door Integron.

  • Op strategisch niveau / directie
    Aansluiten op beleid, en ontwikkeling van visie en idee voor het vervolg.

  • Op tactisch niveau / management
    Organiseren van eigenaarschap en verantwoordelijkheid voor uitkomsten en acties in de organisatie.

  • Op operationeel niveau / medewerkers
    Bijdrage denken vanuit het individu, alleen of gegroepeerd via sessies en training.
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Is mijn verwachting ook hetzelfde als de beleving van mijn medewerkers of klanten?

Voor, tijdens of na je onderzoek of CX-/EX-programma kunnen we middels employee en customer journey sessies jouw beleving spiegelen aan de ervaring van jouw medewerkers en of klanten. Alle belangrijke touchpoints komen aan bod in deze (fysieke) sessies. Het geeft je kwalitatieve input en mogelijkheid op dialoog met je klant en-of medewerkers.

Onze dienstverlening in de praktijk:

Kortom, echte impact maken we samen

Ben jij klaar om de slag te slaan van onderzoek naar strategisch programma en écht te werken aan jouw strategische doelen, gelukkige klanten en gelukkige medewerkers?