Strategische Interviews

Geef je klant écht een stem. Met persoonlijke interviews kan je kwalitatieve feedback ophalen bij je (top) klanten. Je klanten voelen zich gehoord door de persoonlijke aandacht en je kan middels deze manier van onderzoek op strategisch niveau doorvragen. Persoonlijke interviews zijn een goede aanvulling op kwantitatief onderzoek om nog dichter bij de kern te komen op specifieke thema’s, maar kunnen  ook als op zichzelfstaand traject worden uitgevoerd.

Waarom Strategische Interviews?

 Juiste aandacht op key accounts

Kwalitatieve feedback op strategisch niveau

Verdieping op thema’s die er volgens je klant echt toe doen

Wat gaan we doen?

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Strategische interviews zijn…

  • Kwalitatief onderzoek op strategisch niveau

  • Investering in de klantrelatie

  • Stem van de klant

  • Perfecte aanvulling op kwantitatief onderzoek

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)