Geef je klanten echt een stem

Wil je écht een stem geven aan je klanten? Met strategische interviews kun je kwalitatieve feedback ophalen bij je (top) klanten. Door de persoonlijke aandacht voelen je klanten zich gehoord en kun je op strategisch niveau dieper doorvragen. Deze interviews vormen een waardevolle aanvulling op kwantitatief onderzoek en kunnen zowel als aanvulling dienen op andere methoden als op zichzelfstaand traject worden uitgevoerd.

Waarom Strategische Interviews?

Aandacht voor key accounts

Juiste aandacht op key accounts

Strategische interviews stellen je in staat om gerichte aandacht te geven aan belangrijke klanten, zodat je hun specifieke behoeften en wensen beter begrijpt.

Kwalitatieve feedback

Kwalitatieve feedback op strategisch niveau

Met persoonlijke interviews verzamel je diepgaande, kwalitatieve inzichten die je helpen bij het vormen van een strategische koers voor je organisatie.

Verdieping op thema's

Verdieping op thema’s die er volgens je klant echt toe doen:

Door te luisteren naar je klanten op een persoonlijk niveau, kun je de essentiële onderwerpen identificeren die hun ervaring met jouw bedrijf beïnvloeden.

Hoe gaan we te werk

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Afstemmen

Integron stemt samen met jou je wensen en de doelstelling van de strategische interviews af.

Script

We stemmen samen met jou het script af wat als grondslag dient tijdens de interviews om de juiste input naar boven te krijgen.

Rapporteren

Na de interviews wordt er een rapport met conclusies, uitkomsten en advies samengesteld.

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Ontdek de werkwijze van ons onderzoeksbureau

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden en voordelen van het monitoren van klantfeedback? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat je graag ondersteunt in het klantonderzoek.