Een stakeholdersonderzoek

Door het uitvoeren van een stakeholdersonderzoek, verkrijg je als werkgever een inzicht in de manier waarop belanghebbenden kijken naar de samenwerking, de kernwaarden en competenties van jouw organisatie. Tijdens dit onderzoek wordt onder meer gekeken naar de betrokkenheid van de stakeholders. Middels een stakeholderonderzoek ontvang je stuurinformatie die je kunt gebruiken om tegenstrijdige belangen op te lossen, en waarmee je de diverse stakeholders op een optimale wijze met elkaar kunt verbinden.

Waarom een stakeholdersonderzoek?

Het verkrijgen van inzicht in de beleving van alle stakeholders

Tegenstrijdige belangen van stakeholders voorkomen en/of oplossen

Een focus leggen op verbinding, onderscheidend vermogen en positionering in relatie tot de verwachting van de stakeholder

Onze werkwijze

De kwaliteiten van ons stakeholdersonderzoek

Het stakeholderonderzoek van ons onderzoeksbureau kenmerkt zich door een aantal elementen:

  • Kwantitatief onderzoek onder stakeholders

  • (Twee)jaarlijks kwantitatief en kwalitatief meten van de beleving van stakeholders

  • Online, telefonische en/of face-to-face interviews

Neem contact op met onze professionals

Wil je graag een uitgebreid stakeholdersonderzoek uitvoeren met behulp van een specialist? Integron, gevestigd in Rotterdam, staat graag voor je klaar en ontzorgt je waar mogelijk. Neem contact met ons op en ontdek hoe wij ons kunnen inzetten voor jouw organisatie. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Je kunt ook online een demo aanvragen.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant