Stakeholderonderzoek

Stakeholder- en/of imago-onderzoek geeft inzicht in hoe belanghebbenden kijken naar de kernwaarden en competenties van je organisatie. Het biedt tevens stuurinformatie om tegenstrijdige belangen op te lossen en hoe je alle stakeholders optimaal met elkaar kunt verbinden.

vraag direct advies aan
vraag de demo aan

Waarom Stakeholdersonderzoek?

Inzicht in verschillen tussen het gewenste en werkelijke imago.

Tegenstrijdige belangen van stakeholders voorkomen en/of oplossen

Focus op verbinding, onderscheidend vermogen en positionering in relatie tot de verwachting van je klant en/of stakeholder

Wat gaan we doen?

Integrons Stakeholderonderzoek is…

  • Kwantitatief onderzoek onder stakeholders en klanten

  • (Twee) Jaarlijks kwantitatief meten van imago en perceptie vanuit uitgebreide vragenlijst

  • Online, telefonisch en/of face-to-face interviews

  • Aan te vullen met kwalitatief onderzoek

vraag de demo aan

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl