Optimaliseer samenwerking en betrokkenheid met jouw stakeholders

Door het uitvoeren van een stakeholdersonderzoek, verkrijg je als werkgever een inzicht in de manier waarop belanghebbenden kijken naar de samenwerking, de kernwaarden en competenties van jouw organisatie. Tijdens dit onderzoek wordt onder meer gekeken naar de betrokkenheid van de stakeholders.

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Waarom een stakeholdersonderzoek?

Middels een stakeholderonderzoek ontvang je stuurinformatie die je kunt gebruiken om tegenstrijdige belangen op te lossen, en waarmee je de diverse stakeholders op een optimale wijze met elkaar kunt verbinden.

  • Inzicht in de beleving van alle stakeholders.
  • Voorkomen/oplossen van tegenstrijdige belangen.
  • Focus op verbinding, onderscheidend vermogen, en positionering in lijn met stakeholderverwachtingen.

Hoe gaan we te werk

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

De kwaliteiten van ons stakeholdersonderzoek

Het stakeholderonderzoek van ons onderzoeksbureau kenmerkt zich door een aantal elementen:

  • Kwantitatief onderzoek onder stakeholders
  • (Twee)jaarlijks kwantitatief en kwalitatief meten van de beleving van stakeholders
  • Online, telefonische en/of face-to-face interviews
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Neem contact op met onze professionals

Wil je graag een uitgebreid stakeholdersonderzoek uitvoeren met behulp van een specialist? Integron, gevestigd in Rotterdam, staat graag voor je klaar en ontzorgt je waar mogelijk. Neem contact met ons op en ontdek hoe wij ons kunnen inzetten voor jouw organisatie.