NPS onderzoek

Met de NPS meet je de loyaliteit van jouw klanten. Echter vertelt de uitkomst van een vraag je niets over het waarom. In NPS onderzoek vragen wij, kort en bondig, niet alleen de NPS uit maar willen we ook graag weten waarom jouw klanten wel of niet loyaal zijn. En hoe jouw organisatie presteert op belangrijke momenten in de customer journey.

vraag direct advies aan
vraag de demo aan

Waarom NPS onderzoek?

Verdiepend inzicht
in de Net Promoter Score

Handvaten om detractors naar passives te laten bewegen en van passives echte promoters te maken

Mogelijkheid om proactief ambassadeurs te benutten en te promoten

Wat gaan we doen?

Integrons NPS
onderzoek is…

  • Korte vragenlijst

  • Maandelijks, per kwartaal, per half jaar of jaarlijks

  • Kwantitatief

  • Online of telefonisch

vraag de demo aan

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl