Continu of periodiek NPS onderzoek

Met de NPS survey meet je de loyaliteit van jouw klanten. Echter vertelt de uitkomst van een vraag je niets over het waarom. In een NPS onderzoek vragen wij, kort en bondig, niet alleen de NPS uit maar willen we ook graag weten waarom jouw klanten wel of niet loyaal zijn. En hoe jouw organisatie presteert op belangrijke momenten in de customer journey.

Waarom NPS onderzoek?

Continu of periodiek
inzicht in de NPS

Bewegen

Handvaten om detractors naar passives te laten bewegen en van passives echte promoters te maken

Mogelijkheid om proactief ambassadeurs te benutten en te promoten

Wat gaan we doen?

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Integrons NPS
onderzoek is…

  • Korte vragenlijst

  • Maandelijks, per kwartaal, per half jaar of jaarlijks

  • Kwantitatief

  • Online of telefonisch

Wil je ook loyale en terugkerende klanten? Schakel ons in!

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback. Vraag naar de mogelijkheden rondom de NPS survey en neem contact met ons op door te bellen naar 010 321 0570 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Wij vertellen je graag meer over onze dienstverlening en de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant