- Winnaars klantbeleving awards: Sims Recycling Solutions, Hollister, Yes telecom, BNG Bank, Flash Group, Paramelt en Lovink
- Winnaars medewerkerbeleving awards: Hogeschool de Kempel, de Jong & Laan, Ewals Cargo Care en Baker Tilly Berk
- Winnaar ‘het beste uit klant en medewerker halen‘ award: Ewals Cargo Care
Kaatsheuvel, 31 mei 2018 – Voor het negende jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Op donderdag 31 mei hebben alle organisaties een prijs in ontvangst genomen in de Efteling tijdens de viering van het 25-jarige bestaan van Integron. Grote winnaars waren Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care. Beide organisaties gingen met twee awards naar huis.
De Beleving Awards van Integron
Integron heeft in 2017 voor ruim 300 organisaties de tevredenheid en beleving onder klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De bedrijven met de beste scores zijn uiteindelijk als winnaars geselecteerd. Zij hebben dus de meest tevreden klanten en medewerkers. Nieuw is dit jaar de award voor de organisatie die het beste uit klant én medewerker haalt. Deze prijs is gebaseerd op de beste verhouding tussen de klant- en medewerkerstevredenheid. De genomineerden voor deze award zijn geselecteerd uit ruim 40 organisaties die de klant- én medewerkerstevredenheid hebben laten onderzoeken door Integron.
Winnaars per categorie:
Klantbeleving categorie afval dienstverlening: Sims Recycling Solutions
Medegenomineerden waren: Van Scherpenzeel en RAD Hoeksche Waard
Klantbeleving categorie handel en industrie: Hollister
Medegenomineerden waren: MCB International en Paramelt
Klantbeleving categorie ICT dienstverlening: Yes telecom
Medegenomineerden waren: Flash Private Mobile Networks en Maxgrip
Klantbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: BNG Bank
Medegenomineerden waren NEN en Albron
Klantbeleving categorie transport en logistiek: Flash Group
Medegenomineerden waren CB en Kuehne + Nagel
Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): Paramelt
Medegenomineerden waren SVZ en Sims Recycling Solutions
Klantbeleving categorie grootste stijger: Lovink
Medegenomineerden waren CB en Omron
Medewerkerbeleving categorie (semi) publiek: Hogeschool de Kempel
Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en MEE Amstel en Zaanstreek
Medewerkerbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: de Jong & Laan
Medegenomineerden waren Tentoo en Baker Tilly Berk
Medewerkerbeleving categorie transport en logistiek: Ewals Cargo Care
Medegenomineerd was Bluekens Truck en Bus
Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): Hogeschool de Kempel
Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en Bluekens Truck en Bus
Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Baker Tilly Berk
Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en Hogeschool de Kempel
Het beste halen uit klant én medewerker: Ewals Cargo Care
Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en NEN.
Beleving Awards 2019
In mei 2019 reiken wij opnieuw de Beleving Awards uit. Alle klanten van Integron die in 2018 een klant- of medewerkersonderzoek uitvoeren met Integron maken kans om genomineerd te worden! Kijk voor meer informatie op www.integron.nl en www.belevingawards.nl.
Werkdruk ontstaat wanneer de eisen van het werk de draagkracht van medewerkers overstijgen. Dit kan variëren van een tijdelijk verhoogde werkdruk tot langdurige periodes van overbelasting. Uit data blijkt dat medewerkers vaak aangeven dat hun werkdruk hoog is, vooral na vakanties of drukke perioden in het jaar.
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.