Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

Prijzen voor best presterende organisaties van Nederland

  • Winnaars klantbeleving awards: Sims Recycling Solutions, Hollister, Yes telecom, BNG Bank, Flash Group, Paramelt en Lovink
  • Winnaars medewerkerbeleving awards: Hogeschool de Kempel, de Jong & Laan, Ewals Cargo Care en Baker Tilly Berk
  • Winnaar ‘het beste uit klant en medewerker halen‘ award: Ewals Cargo Care

Kaatsheuvel, 31 mei 2018 – Voor het negende jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Op donderdag 31 mei hebben alle organisaties een prijs in ontvangst genomen in de Efteling tijdens de viering van het 25-jarige bestaan van Integron. Grote winnaars waren Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care. Beide organisaties gingen met twee awards naar huis.

De Beleving Awards van Integron

Integron heeft in 2017 voor ruim 300 organisaties de tevredenheid en beleving onder klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De bedrijven met de beste scores zijn uiteindelijk als winnaars geselecteerd. Zij hebben dus de meest tevreden klanten en medewerkers. Nieuw is dit jaar de award voor de organisatie die het beste uit klant én medewerker haalt. Deze prijs is gebaseerd op de beste verhouding tussen de klant- en medewerkerstevredenheid. De genomineerden voor deze award zijn geselecteerd uit ruim 40 organisaties die de klant- én medewerkerstevredenheid hebben laten onderzoeken door Integron.

Winnaars per categorie:

Klantbeleving categorie afval dienstverlening: Sims Recycling Solutions
Medegenomineerden waren: Van Scherpenzeel en RAD Hoeksche Waard

Klantbeleving categorie handel en industrie: Hollister
Medegenomineerden waren: MCB International en Paramelt

Klantbeleving categorie ICT dienstverlening: Yes telecom
Medegenomineerden waren: Flash Private Mobile Networks en Maxgrip

Klantbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: BNG Bank
Medegenomineerden waren NEN en Albron

Klantbeleving categorie transport en logistiek: Flash Group
Medegenomineerden waren CB en Kuehne + Nagel

Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): Paramelt
Medegenomineerden waren SVZ en Sims Recycling Solutions

Klantbeleving categorie grootste stijger: Lovink
Medegenomineerden waren CB en Omron

Medewerkerbeleving categorie (semi) publiek: Hogeschool de Kempel
Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en MEE Amstel en Zaanstreek

Medewerkerbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: de Jong & Laan
Medegenomineerden waren Tentoo en Baker Tilly Berk

Medewerkerbeleving categorie transport en logistiek: Ewals Cargo Care
Medegenomineerd was Bluekens Truck en Bus

Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): Hogeschool de Kempel
Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en Bluekens Truck en Bus

Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Baker Tilly Berk
Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en Hogeschool de Kempel

Het beste halen uit klant én medewerker: Ewals Cargo Care
Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en NEN.

Beleving Awards 2019
In mei 2019 reiken wij opnieuw de Beleving Awards uit. Alle klanten van Integron die in 2018 een klant- of medewerkersonderzoek uitvoeren met Integron maken kans om genomineerd te worden! Kijk voor meer informatie op www.integron.nl en www.belevingawards.nl.

Gerelateerde berichten

Meer fans, minder verloop!

Nog nooit wisselden zoveel werknemers van werkgever. Behoud van personeel is met stip de nummer-1-uitdaging voor organisaties. Bedenk eens hoeveel kosten je kunt besparen als je het verlooppercentage omlaag kunt krijgen. Wat kun je doen om verloop terug te dringen? En hoe verbeter je in dat kader je ROI (return on investment) als je concreet en structureel met je employee Net Promotor Score (eNPS) aan de slag gaat en investeert in je medewerkers?

Waarom je met een duidelijke Employee Value Proposition aantrekkelijker bent als werkgever

Vooral in deze tijd van arbeidsmarktkrapte, waarin iedereen zit te springen om nieuwe medewerkers en bestaande medewerkers wil behouden, is het belangrijk om je als werkgever positief te profileren. Om aantrekkelijk en onderscheidend te zijn als werkgever heb je onder meer een heldere Employee Value Proposition (EVP) nodig. Wat dat is, wat je ermee kunt en vooral waarom deze zo belangrijk is, lees je in dit blog.

Relationele en transactionele NPS: verschillen én voordelen

Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.

2019-01-03T15:13:02+01:00Tags: , , , |