Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Op 30 oktober 2018 vond alweer de 20e editie van het Field Sales event plaats, georganiseerd door Distrifood. Volgens de Nederlandse supermarkten is de buitendienst van Unilever, net als vorig jaar, het beste Field Sales Team.

Winnaars per categorie

Ook in de categorieën Diepvries, Kruidenierswaren en Non-alcoholische dranken was Unilever het beste beoordeeld. Zijerveld won in de categorie Zuivel, kaas en geelvetten. Overige winnaars zijn Imperial Tobacco (Non-food), Heineken Nederland (Alcoholische dranken), Perfetti van Melle Benelux (Servicemerchandiser) en PepsiCo Nederland (Zoetwaren en snacks).

Over het onderzoek

In opdracht van Distrifood mocht Integron dit jaar wederom het onderzoek ‘Beste Field Sales Team van het Jaar’ uitvoeren. Deelnemers aan de verkiezing die minimaal vijf personen in het Field Sales Team hebben en fabrikanten die meer dan 20 beoordelingen hebben gekregen, zijn meegenomen in de resultaten. In totaal zijn 64 Field Sales Teams bij het onderzoek betrokken, hiervan hebben 59 Field Sales Teams het minimum van 20 beoordelingen bereikt.

Ga voor meer informatie over de verkiezing naar https://www.fieldsalesevent.nl/.

Download het complete rapport:

Klantbeleving in Nederland 2020

De grootste NPS-Benchmark van Nederland binnen B2B

Download rapport
Rapport-Klantbeleving-in-Nederland-2020

Gerelateerde berichten

Een klantenpanel biedt emotionele data voor een betere klantbeleving

Het klantenpanel: een face-to-face dialoog, fysiek of online met meerdere van jouw klanten leidt tot bewustwording die nodig is om zaken te veranderen. Want mensen tonen emotie en emotie heeft impact. Lees hier de blogpost over klantenpanels van Senior Consultant Mirela Kahrimanovic.

Webinar: Klantfeedback in B2B verzamelen: dit moet je weten

Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant, en Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron geven in dit webinar ervaren én onervaren B2B organisaties handvaten om aan de slag te gaan met het ophalen van klantfeedback: KTO, continu feedback en strategisch kwalitatieve interviews
2019-02-21T10:14:19+01:00