Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Op 30 oktober 2018 vond alweer de 20e editie van het Field Sales event plaats, georganiseerd door Distrifood. Volgens de Nederlandse supermarkten is de buitendienst van Unilever, net als vorig jaar, het beste Field Sales Team.

Winnaars per categorie

Ook in de categorieën Diepvries, Kruidenierswaren en Non-alcoholische dranken was Unilever het beste beoordeeld. Zijerveld won in de categorie Zuivel, kaas en geelvetten. Overige winnaars zijn Imperial Tobacco (Non-food), Heineken Nederland (Alcoholische dranken), Perfetti van Melle Benelux (Servicemerchandiser) en PepsiCo Nederland (Zoetwaren en snacks).

Over het onderzoek

In opdracht van Distrifood mocht Integron dit jaar wederom het onderzoek ‘Beste Field Sales Team van het Jaar’ uitvoeren. Deelnemers aan de verkiezing die minimaal vijf personen in het Field Sales Team hebben en fabrikanten die meer dan 20 beoordelingen hebben gekregen, zijn meegenomen in de resultaten. In totaal zijn 64 Field Sales Teams bij het onderzoek betrokken, hiervan hebben 59 Field Sales Teams het minimum van 20 beoordelingen bereikt.

Download het complete rapport:

Customer Experience in Nederland 2023

De grootste NPS-Benchmark van Nederland binnen B2B

CX2023

Gerelateerde berichten

Is een negatieve NPS zo erg als het lijkt?

Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.

Veerkracht Nederlandse beroepsbevolking niet slecht, maar kan zeker beter

De gemiddelde veerkrachtscore van werkend Nederland is een 7,4. Geen slecht cijfer, maar nog wel verwijderd van een minimale gewenste score van 7,8. Het laat zien dat Nederlandse medewerkers over het algemeen beschikken over een redelijke veerkracht. Ofwel: ze hebben het vermogen zich aan te passen aan nieuwe situaties en kunnen weer terugbuigen na een tegenslag. Zo blijkt uit recent onderzoek van Team Heartbeats en Integron onder 5.100 werkende Nederlanders in verschillende branches.

2022-08-23T09:29:21+02:00