Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Op 30 oktober 2018 vond alweer de 20e editie van het Field Sales event plaats, georganiseerd door Distrifood. Volgens de Nederlandse supermarkten is de buitendienst van Unilever, net als vorig jaar, het beste Field Sales Team.

Winnaars per categorie

Ook in de categorieën Diepvries, Kruidenierswaren en Non-alcoholische dranken was Unilever het beste beoordeeld. Zijerveld won in de categorie Zuivel, kaas en geelvetten. Overige winnaars zijn Imperial Tobacco (Non-food), Heineken Nederland (Alcoholische dranken), Perfetti van Melle Benelux (Servicemerchandiser) en PepsiCo Nederland (Zoetwaren en snacks).

Over het onderzoek

In opdracht van Distrifood mocht Integron dit jaar wederom het onderzoek ‘Beste Field Sales Team van het Jaar’ uitvoeren. Deelnemers aan de verkiezing die minimaal vijf personen in het Field Sales Team hebben en fabrikanten die meer dan 20 beoordelingen hebben gekregen, zijn meegenomen in de resultaten. In totaal zijn 64 Field Sales Teams bij het onderzoek betrokken, hiervan hebben 59 Field Sales Teams het minimum van 20 beoordelingen bereikt.

Download het complete rapport:

Customer Experience in Nederland 2023

De grootste NPS-Benchmark van Nederland binnen B2B

CX2023

Gerelateerde berichten

“We willen dat onderzoeken impact hebben op onze organisatie. Anders hebben ze geen nut.”

ACV Groep is een afvaldienstverlener in de Gelderse gemeenten Ede, Wageningen, Renkum, Veenendaal en Renswoude. Ze brengt haar slogan ‘vanzelfsprekend in de buurt’ in de praktijk door zichtbaar en bereikbaar te zijn voor klanten. ACV wil opdrachtgevende gemeenten, bedrijven en particulieren ontzorgen op het gebied van afval, reiniging en duurzaamheidsvraagstukken. Om inzicht in de kwaliteit van dienstverlening te krijgen en deze verder te optimaliseren heeft het bedrijf in 2022 drie onderzoeken laten uitvoeren door Integron: een stakeholdersonderzoek, een inwonersonderzoek en een klantonderzoek onder bedrijven.

Pluk als MKB-bedrijf de vruchten van medewerker- en klantonderzoek

‘Er spelen op dit moment zaken die prioriteit hebben boven het ophalen van feedback van medewerkers en klanten’. ‘Te grote investering’. MKB-organisaties zijn niet altijd even bereid om medewerker- en klantonderzoeken uit te laten voeren. Toch zijn er gelukkig behoorlijk wat organisaties die wél feedback ophalen bij medewerkers en klanten, daar het nut van inzien en de vruchten ervan plukken. En dat is meer dan terecht. Het is absoluut waardevol om inzicht te krijgen in wat er speelt en leeft onder medewerkers en klanten.

“We weten waar we staan en wat we moeten doen dankzij interessante inzichten uit het medewerkersonderzoek”

Beter onderwijs. Dat is waar Omix al ruim twintig jaar voor staat. De organisatie biedt onderwijslogistieke oplossingen en detacheert door heel het land professionals. Alles om ervoor te zorgen dat processen en systemen binnen onderwijsinstellingen zo soepel mogelijk verlopen. In 2022 heeft Omix een medewerkersonderzoek laten uitvoeren. Dat heeft ons interessante inzichten gebracht waarmee we aan de slag zijn gegaan”.

2022-08-23T09:29:21+02:00