Integron.nl
Integron.nl

Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

31 oktober 2018
Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Op 30 oktober 2018 vond alweer de 20e editie van het Field Sales event plaats, georganiseerd door Distrifood. Volgens de Nederlandse supermarkten is de buitendienst van Unilever, net als vorig jaar, het beste Field Sales Team.

Winnaars per categorie

Ook in de categorieën Diepvries, Kruidenierswaren en Non-alcoholische dranken was Unilever het beste beoordeeld. Zijerveld won in de categorie Zuivel, kaas en geelvetten. Overige winnaars zijn Imperial Tobacco (Non-food), Heineken Nederland (Alcoholische dranken), Perfetti van Melle Benelux (Servicemerchandiser) en PepsiCo Nederland (Zoetwaren en snacks).

Over het onderzoek

In opdracht van Distrifood mocht Integron dit jaar wederom het onderzoek ‘Beste Field Sales Team van het Jaar’ uitvoeren. Deelnemers aan de verkiezing die minimaal vijf personen in het Field Sales Team hebben en fabrikanten die meer dan 20 beoordelingen hebben gekregen, zijn meegenomen in de resultaten. In totaal zijn 64 Field Sales Teams bij het onderzoek betrokken, hiervan hebben 59 Field Sales Teams het minimum van 20 beoordelingen bereikt.

Download het complete rapport:

Customer Experience in Nederland 2025

De grootste NPS-Benchmark van Nederland binnen B2B

CX in NL 2025 thumb

Gerelateerde berichten

“Trots dat we samen een werkomgeving creëren waarin mensen zich goed voelen”

Voor de tweede keer in vier jaar tijd heeft Techniek Nederland Verzekeringen een Beleving Award gewonnen. In 2021 voor customer experience en nu in 2025 voor employee experience in de categorie financiële dienstverlening. “Dat we de Beleving Award in de wacht hebben gesleept, maakt me trots. Een bevestiging dat we het voortreffelijk doen met het team en we samen een werkomgeving creëren waarin mensen zich goed voelen. Alle credits dus naar onze medewerkers. De award heeft een mooi plekje op de afdeling, naast de al eerder gewonnen CX-Beleving Award”, zegt Hans Stolwijk, directeur van Techniek Nederland Verzekeringen.

“Wees ook die held die opstaat voor een ander”

Beleving Awards 2025 in het teken van superhelden Jaren geleden bezocht ik in de TheaterHangaar in Katwijk de musical Soldaat van Oranje. In één woord: indrukwekkend. Die voorstelling loopt hier al 15 jaar onafgebroken. Met in totaal bijna 4 miljoen bezoekers die stuk voor stuk ‘geraakt zijn’ door het indringende en meeslepende verhaal. Geen toeval dus dat de 15e editie van onze Beleving Awards op 22 mei 2025 hier in dit theater plaatsvond. Soldaat van Oranje draait om helden; de Beleving Awards dit jaar nog meer dan ooit.

Medewerker- en klantbeleving Awards 2025 uitgereikt aan best presterende organisaties én helden van Nederland

Alle CX- en EX-helden van Nederland samen op één podium in Katwijk: Organisaties die het afgelopen jaar het beste presteerden op het gebied van klant- en medewerkerbeleving vielen gisteren op verschillende manieren in de prijzen. Naast de Beleving Awards 2025, op basis van (e)NPS, zijn aanmoedigingsprijzen en individuele customer en employee experience-Hero Awards uitgereikt. Voor onderzoeks- en adviesbureau Integron was het de vijftiende keer dat ze het Beleving Awards-event organiseerde. Het ‘prijzenfestival’ vond plaats in TheaterHangaar in Katwijk aan zee. Normaliter vooral bekend als thuisbasis van de populaire musical Soldaat van Oranje. Over helden gesproken…

Deel dit bericht: