Integron.nl
Integron.nl

Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

31 oktober 2018
Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Op 30 oktober 2018 vond alweer de 20e editie van het Field Sales event plaats, georganiseerd door Distrifood. Volgens de Nederlandse supermarkten is de buitendienst van Unilever, net als vorig jaar, het beste Field Sales Team.

Winnaars per categorie

Ook in de categorieën Diepvries, Kruidenierswaren en Non-alcoholische dranken was Unilever het beste beoordeeld. Zijerveld won in de categorie Zuivel, kaas en geelvetten. Overige winnaars zijn Imperial Tobacco (Non-food), Heineken Nederland (Alcoholische dranken), Perfetti van Melle Benelux (Servicemerchandiser) en PepsiCo Nederland (Zoetwaren en snacks).

Over het onderzoek

In opdracht van Distrifood mocht Integron dit jaar wederom het onderzoek ‘Beste Field Sales Team van het Jaar’ uitvoeren. Deelnemers aan de verkiezing die minimaal vijf personen in het Field Sales Team hebben en fabrikanten die meer dan 20 beoordelingen hebben gekregen, zijn meegenomen in de resultaten. In totaal zijn 64 Field Sales Teams bij het onderzoek betrokken, hiervan hebben 59 Field Sales Teams het minimum van 20 beoordelingen bereikt.

Download het complete rapport:

Customer Experience in Nederland 2024

De grootste NPS-Benchmark van Nederland binnen B2B

Download-CX-in-NL-2024

Gerelateerde berichten

Hoe duurzaamheid klantbeleving versterkt: 3 inspirerende voorbeelden

In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.

“Het blijven zorgen voor happy customers is onze prioriteit”

Repair Care in Waalwijk biedt totaaloplossingen in duurzaam houtherstel en -onderhoud voor hoofdzakelijk de professionele markt. Ook biedt het bedrijf gecertificeerde opleidingen aan in het behandelen van houtrot en -schade. Het bedrijf is wereldwijd actief en marktleider in Nederland, Duitsland en Verenigd Koninkrijk. Mede dankzij haar trouwe en tevreden klanten. Het blijven zorgen voor happy customers is dan ook een prioriteit van Repair Care. “Om daar een verdere professionaliseringsslag in te slaan, hebben we Integron in de arm genomen en zijn we in 2023 een driejarig CX-programma gestart”, zegt Omar Abokanj, Marketing Manager bij Repair Care.

Klantbeleving groothandels in Nederland groeit weer: klantloyaliteit en servicegerichtheid als succesfactoren

Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.

Deel dit bericht: