Nominaties klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
Op 21 mei reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron voor het tiende jaar op rij de Beleving Awards uit aan organisaties die in 2018 het best presteerden op het gebied van klantbeleving en/of medewerkerbeleving. Dit jaar zijn 35 organisaties genomineerd in 15 categorieën. Afgelopen jaar gingen onder meer BNG bank, Sims Recycling Solutions, Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care met een award naar huis.
![Integron-Beleving-Awards-2019](https://www.integron.nl/wp-content/uploads/2019/04/Integron-Beleving-Awards-2019.jpg)
Nominaties voor de klantbeleving awards 2019
De Klantbeleving awards zijn dit jaar opgesplitst in 7 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 200 uitgevoerde klantonderzoeken en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer, de grootste stijging in de tijd en de hoogste NPS (mate van aanbevelen).
Categorie klantbeleving afval dienstverlening
- ATM
- Irado
- Reym
Categorie klantbeleving handel en Industrie:
- CoffeeClick
- DFE Pharma
- Hollister
Categorie klantbeleving zakelijke dienstverlening
- Albron
- Facilicom Solutions
- POSG
Categorie klantbeleving ICT & telecom
- Axians
- Info Support
- Yes Telecom
Categorie klantbeleving transport & logistiek
- Ewals Cargo Care
- Flash Group
- Thermotraffic
Categorie ‘meest aanbevolen door klanten’
- ATM
- Ewals Cargo Care
- Reym
Categorie ‘grootste stijger in klanttevredenheid’
- Axians
- POSG
- Roler
Nominaties voor de medewerkerbeleving awards 2019
De Medewerkerbeleving awards zijn dit jaar opgesplitst in 8 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 100 uitgevoerde medewerkersonderzoeken en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde medewerkerstevredenheidscijfer, de grootste stijging in de tijd en de hoogste eNPS (mate van aanbevelen).
Categorie medewerkerbeleving overheid & non profit
- A+O Metalektro
- Stichting Rinis
- ZOwonen
Categorie medewerkerbeleving handel & industrie
- ATAG Verwarming
- Sakura
Categorie medewerkerbeleving onderwijs
- Iselinge Hogeschool
- Marnix Academie
- VIAA Hogeschool
Categorie medewerkerbeleving zakelijke dienstverlening
- 1nergiek
- FRIS
- Progress-PME
Categorie medewerkerbeleving ICT & telecom
- ICTZ
- Nsecure
- Vecozo
Categorie medewerkerbeleving zorg
- IVT
- Mee Rotterdam
- Stichting Rosa Spier Huis
Categorie ‘meest aanbevolen door medewerkers’
- ICTZ
- Iselinge Hogeschool
- Stichting Rosa Spier Huis
Categorie ‘grootste stijger in medewerkerstevredenheid’
- Comicro
- FRIS
- Smallsteps
De beleving awards van Integron
Het evenement ‘de Beleving Awards’ is uitgegroeid naar een grootschalige klant- en relatie dag waarin klant- en medewerkerbeleving centraal staan binnen de B2B sectoren. Dit jaar vindt de uitreiking plaats bij Innstyle aan de Maarsseveense Plassen en staat compleet in het teken van (digitale) innovatie. Op 21 mei worden de prijswinnaars bekend gemaakt. Kijk op www.belevingawards.nl voor meer informatie.
Gerelateerde berichten
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.
Beleving Awards 2024: van verlangen naar verandering. 20% verloop en ruim een derde van de medewerkers die op zoek wil gaan naar een andere baan. Aan de andere kant 27% van de klanten die elders klant willen zijn. Organisaties hebben te maken met grote uitdagingen om personeel én klanten te behouden. Om het anders en beter te doen, is verandering nodig. Maar dan moet je de organisatie wel meekrijgen. Hoe? Dat was precies wat centraal stond tijdens onze 14e editie van de Beleving Awards: van verlangen naar verandering. De prachtige evenementenlocatie Lommerijk in onze thuishaven Rotterdam vormde daartoe de ideale, inspirerende setting.