Nominaties klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
Op 21 mei reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron voor het tiende jaar op rij de Beleving Awards uit aan organisaties die in 2018 het best presteerden op het gebied van klantbeleving en/of medewerkerbeleving. Dit jaar zijn 35 organisaties genomineerd in 15 categorieën. Afgelopen jaar gingen onder meer BNG bank, Sims Recycling Solutions, Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care met een award naar huis.
Nominaties voor de klantbeleving awards 2019
De Klantbeleving awards zijn dit jaar opgesplitst in 7 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 200 uitgevoerde klantonderzoeken en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer, de grootste stijging in de tijd en de hoogste NPS (mate van aanbevelen).
Categorie klantbeleving afval dienstverlening
- ATM
- Irado
- Reym
Categorie klantbeleving handel en Industrie:
- CoffeeClick
- DFE Pharma
- Hollister
Categorie klantbeleving zakelijke dienstverlening
- Albron
- Facilicom Solutions
- POSG
Categorie klantbeleving ICT & telecom
- Axians
- Info Support
- Yes Telecom
Categorie klantbeleving transport & logistiek
- Ewals Cargo Care
- Flash Group
- Thermotraffic
Categorie ‘meest aanbevolen door klanten’
- ATM
- Ewals Cargo Care
- Reym
Categorie ‘grootste stijger in klanttevredenheid’
- Axians
- POSG
- Roler
Nominaties voor de medewerkerbeleving awards 2019
De Medewerkerbeleving awards zijn dit jaar opgesplitst in 8 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 100 uitgevoerde medewerkersonderzoeken en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde medewerkerstevredenheidscijfer, de grootste stijging in de tijd en de hoogste eNPS (mate van aanbevelen).
Categorie medewerkerbeleving overheid & non profit
- A+O Metalektro
- Stichting Rinis
- ZOwonen
Categorie medewerkerbeleving handel & industrie
- ATAG Verwarming
- Sakura
Categorie medewerkerbeleving onderwijs
- Iselinge Hogeschool
- Marnix Academie
- VIAA Hogeschool
Categorie medewerkerbeleving zakelijke dienstverlening
- 1nergiek
- FRIS
- Progress-PME
Categorie medewerkerbeleving ICT & telecom
- ICTZ
- Nsecure
- Vecozo
Categorie medewerkerbeleving zorg
- IVT
- Mee Rotterdam
- Stichting Rosa Spier Huis
Categorie ‘meest aanbevolen door medewerkers’
- ICTZ
- Iselinge Hogeschool
- Stichting Rosa Spier Huis
Categorie ‘grootste stijger in medewerkerstevredenheid’
- Comicro
- FRIS
- Smallsteps
De beleving awards van Integron
Het evenement ‘de Beleving Awards’ is uitgegroeid naar een grootschalige klant- en relatie dag waarin klant- en medewerkerbeleving centraal staan binnen de B2B sectoren. Dit jaar vindt de uitreiking plaats bij Innstyle aan de Maarsseveense Plassen en staat compleet in het teken van (digitale) innovatie. Op 21 mei worden de prijswinnaars bekend gemaakt. Kijk op www.belevingawards.nl voor meer informatie.
Gerelateerde berichten
De behoefte aan duidelijke communicatie, het waarborgen van welzijn en ontwikkeling van medewerkers, en het voldoen aan de hoge verwachtingen van bewoners en klanten zet de afvalbranche op scherp. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte benchmarkrapport van Integron. De uitkomsten zijn gebaseerd op medewerkers-, klant- en bewonersonderzoeken die het onderzoeks-en adviesbureau Integron heeft uitgevoerd voor tientallen afvaldienstverleners.
De ‘supply pain’ in de supply chain binnen deze branche is duidelijk zichtbaar. De stijgende grondstofprijzen zorgen ervoor dat groothandels hun klanten steeds duurdere producten moeten aanbieden, terwijl de marges toch vaak laag blijven. Dit is wat je kan leren van toppresterende organisaties in de branche.
‘Er spelen op dit moment zaken die prioriteit hebben boven het ophalen van feedback van medewerkers en klanten’. ‘Te grote investering’. MKB-organisaties zijn niet altijd even bereid om medewerker- en klantonderzoeken uit te laten voeren. Toch zijn er gelukkig behoorlijk wat organisaties die wél feedback ophalen bij medewerkers en klanten, daar het nut van inzien en de vruchten ervan plukken. En dat is meer dan terecht. Het is absoluut waardevol om inzicht te krijgen in wat er speelt en leeft onder medewerkers en klanten.