Groei in de onderzoeksector
Meer dan de helft van de onderzoeksbureau’s verwacht te groeien met minimaal 8% in 2016. Voor Integron is dit niet anders. 2016 staat in het teken van ontwikkeling en groei. Dit zal voor bekenden van Integron tegen het eind van Q1 al in grote mate zichtbaar zijn.
Voor meer informatie leest u het artikel op MOAweb: ‘Marktonderzoek verwacht groei in 2016’.
Benieuwd wat Integron voor jouw organisatie kan betekenen?
Bekijk onze oplossingen voor klantonderzoek of medewerkersonderzoek. Direct contact? Bel naar 0104115966 of mail naar info@integron.nl.
Na een daling in klantloyaliteit het afgelopen jaar is de ICT in 2024 weer op het niveau van 2022. De NPS (mate van aanbevelen door klanten) is dit jaar +6 (t.o.v. +2 het afgelopen jaar). Dit blijkt uit het nieuwe B2B-benchmarkrapport over de customer experience dat onderzoeks- en consultancy bureau Integron jaarlijks uitbrengt.
De best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving worden op 6 juni bekendgemaakt. Welke organisaties maken kans? Je leest het hier.
‘Het gaat wel prima’ is niet meer goed genoeg voor bedrijven om werknemers binnenboord te houden. 30% van de medewerkers heeft het afgelopen jaar gesolliciteerd naar een baan bij een andere organisatie. Ruim een derde (35%) is van plan dit te doen. Zelfs bij de groep enthousiastelingen, de promoters, is de loyaliteit minder dan voorheen.