Integron.nl
Integron.nl

Integron is verhuisd!

4 april 2018
Integron is verhuisd!

We zijn verhuisd!

Integron is sinds 3 april 2018 verhuisd. We hebben ons gevestigd op het Brainpark op de compleet gerenoveerde 2e verdieping van de K.P. van der Mandelelaan 90 te Rotterdam met prachtig uitzicht op de Brienenoordbrug.

Het beste uit klant én medewerker halen vanuit ons nieuwe kantoor

Wat niet verandert, is onze visie en missie. Vanuit ons nieuwe kantoor streven wij ernaar je op een professionele en passievolle manier te helpen het beste uit je klanten en medewerkers te halen. Graag verwelkomen we je om onze nieuwe werkomgeving te beleven en tijdens een kop koffie te sparren over klant- en medewerkerbeleving. De deur staat altijd open!

Balie Integron K.P. van der Mandelelaan 90

Kom je langs?

Integron B.V.
K.P. van der Mandelelaan 90
3062 MB Rotterdam

Meer nieuws

Hoe duurzaamheid klantbeleving versterkt: 3 inspirerende voorbeelden

In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.

Klantbeleving groothandels in Nederland groeit weer: klantloyaliteit en servicegerichtheid als succesfactoren

Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.

“Maak je dromen waar, omarm je klanten en medewerkers!”

Beleving Awards 2024: van verlangen naar verandering. 20% verloop en ruim een derde van de medewerkers die op zoek wil gaan naar een andere baan. Aan de andere kant 27% van de klanten die elders klant willen zijn. Organisaties hebben te maken met grote uitdagingen om personeel én klanten te behouden. Om het anders en beter te doen, is verandering nodig. Maar dan moet je de organisatie wel meekrijgen. Hoe? Dat was precies wat centraal stond tijdens onze 14e editie van de Beleving Awards: van verlangen naar verandering. De prachtige evenementenlocatie Lommerijk in onze thuishaven Rotterdam vormde daartoe de ideale, inspirerende setting.

Deel dit bericht: