• Wij halen het beste uit jouw klanten en medewerkers

  • Wij stemmen alles op maat af met de klant

  • Jouw resultaat staat voor ons op 1

Employee Experience

Het optimaliseren van de Employee Experience is op veel gebieden zeer waardevol voor een organisatie. Er is namelijk aangetoond dat er een sterk verband is tussen betrokken medewerkers, een sterk merk en een gezond bedrijf. Wil jij het beste uit je medewerkers halen? Schakel dan Integron in!

Download brochure
Onderzoeksdemo
Ledenonderzoek

Wij helpen met het optimaliseren van de Employee Experience

Aandacht voor de Employee Experience is essentieel voor een bedrijf om te overleven. Blije medewerkers zijn ten slotte de sleutel tot blije klanten. Genoeg reden dus voor jouw organisatie om te investeren in de ideale Employee Experience. Wil jij ook betrokken medewerkers en terugkerende klanten? Integron, gevestigd in Rotterdam, helpt je deze doelen te bereiken middels klant- en medewerkersonderzoeken op maat en advies en trainingen. Hiermee haal je het beste uit zowel klanten als medewerkers. Het continu meten van verbeterpunten geeft jouw HR-afdeling een prachtige kans om zaken snel op te pakken en de medewerkerstevredenheid bij te sturen.

Download brochure
Onderzoeksdemo

Neem contact met ons op

Klanten zullen nooit van een bedrijf houden totdat de medewerkers er eerst van houden. Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van personeelsbehoud, klantgericht leiderschap of wil je meer weten over Employee Experience? Neem contact met ons op door te bellen naar 0104115966 of een e-mail te sturen naar info@integron.nl. Het is ook mogelijk om online een demo aan te vragen.

medewerker feedbackprogramma

Medewerkerfeedback
programma

Vaker informatie over relevante onderwerpen en thema’s voor groepen medewerkers.

lees meer

Continu medewerker feedback

Continu Medewerkerfeedback

Continu inzicht en verbeteren (wekelijks / maandelijks) onderzoek naar de eNPS binnen jouw organisatie.

lees meer

Are we on Track

Employee journey onderzoek

Doorlopend weten hoe de medewerker onderdelen van de journey ervaren.

lees meer

Medewerkertevredenheidsonderzoek

Medewerkerstevredenheids-
onderzoek (MTO)

Eens per (twee) jaar een breed onderzoek naar alle facetten in en rondom het werk.

lees meer