Vergroot de waarde van jouw branchevereniging met diepgaand inzicht in jouw leden of de klant- en medewerkersbeleving van jouw leden.
Als branchevereniging is het cruciaal om zichtbaar te zijn voor je leden en je toegevoegde waarde te laten zien. Leden worden steeds kritischer en willen tastbare voordelen van hun lidmaatschap ervaren. Herken je dat sommige leden zich afvragen wat het lidmaatschap hen oplevert? Of dat medewerkers bij jou of bij jouw leden moeite hebben om duurzaam betrokken te blijven? Met het juiste inzicht kun je hierop inspelen en zorgen voor betere resultaten.
Je krijgt helder en actiegericht inzicht in hoe tevreden je leden en medewerkers zijn. Dit helpt om de juiste verbeteringen door te voeren binnen jouw organisatie en die van je leden.
Ontdek waar de knelpunten liggen en welke acties nodig zijn om de beleving van leden en medewerkers te optimaliseren. Zo weet je precies aan welke knoppen je moet draaien om waarde te creëren.
Integron biedt niet alleen inzicht, maar ook concrete, praktische adviezen om de zichtbaarheid van jouw vereniging te vergroten en jouw leden beter van dienst te zijn. Hiermee kun je direct aan de slag.
Leden- en medewerkersonderzoek voor jouw eigen vereniging
Om als branchevereniging relevant te blijven, moet je weten hoe tevreden jouw eigen leden en medewerkers zijn. Integron biedt onderzoeken die specifiek gericht zijn op het in kaart brengen van de tevredenheid en betrokkenheid van jouw leden. Daarnaast helpt ons medewerkersonderzoek om te zorgen dat jouw medewerkers zich gehoord voelen, betrokken blijven en optimaal presteren. Het resultaat: gerichte verbeteracties die jouw organisatie sterker maken.
Klant- en medewerkersonderzoek voor jouw leden
Als extra service biedt Integron ook klant- en medewerkersonderzoek aan voor jouw leden. Hiermee geef je hen de kans om inzicht te krijgen in hun eigen organisatie, met een scherpe focus op klant- en medewerkersbeleving. Dit geeft jouw leden niet alleen waardevolle inzichten, maar zorgt er ook voor dat ze hun organisatie kunnen verbeteren. Zo bied je hen als branchevereniging niet alleen ondersteuning, maar ook concrete oplossingen die hun succes vergroten.
Meer dan 30 jaar expertise
Integron heeft meer dan 30 jaar ervaring in ledentevredenheid, klant- en medewerkersonderzoek en adviseert en begeleidt organisaties met gericht verbetermanagement. Brancheverenigingen als Koninklijke Horeca Nederland, Techniek Nederland en Zorgverzekeraars Nederland gingen je voor en profiteren van deze voordelen.
Wat onze klanten zeggen
Speciaal aanbod voor jouw vereniging en je leden:
Meer informatie?
Neem contact op met Robert of Benjamin