(function(a,s,y,n,c,h,i,d,e){s.className+=' '+y;h.start=1*new Date; h.end=i=function(){s.className=s.className.replace(RegExp(' ?'+y),'')}; (a[n]=a[n]||[]).hide=h;setTimeout(function(){i();h.end=null},c);h.timeout=c; })(window,document.documentElement,'async-hide','dataLayer',4000, {'GTM-N4FCR9':true});
Integron.nl
Integron.nl

Integron is verhuisd!

4 april 2018
Integron is verhuisd!

We zijn verhuisd!

Integron is sinds 3 april 2018 verhuisd. We hebben ons gevestigd op het Brainpark op de compleet gerenoveerde 2e verdieping van de K.P. van der Mandelelaan 90 te Rotterdam met prachtig uitzicht op de Brienenoordbrug.

Het beste uit klant én medewerker halen vanuit ons nieuwe kantoor

Wat niet verandert, is onze visie en missie. Vanuit ons nieuwe kantoor streven wij ernaar je op een professionele en passievolle manier te helpen het beste uit je klanten en medewerkers te halen. Graag verwelkomen we je om onze nieuwe werkomgeving te beleven en tijdens een kop koffie te sparren over klant- en medewerkerbeleving. De deur staat altijd open!

Balie Integron K.P. van der Mandelelaan 90

Kom je langs?

Integron B.V.
K.P. van der Mandelelaan 90
3062 MB Rotterdam

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy & Cookiebeleid.
Ik Accepteer

Meer nieuws

Boomers meest veerkrachtige generatie, Gen Z scoort het laagst

Sinds 2023 voeren Team Heartbeats en Integron een Veerkracht onderzoek uit onder 5100 werkende Nederlanders uit verschillende branches. Het onderzoek van 2024 laat zien dat werkend Nederland op het gebied van veerkracht 7.3 scoort. Dit is een lichte daling ten opzichte van vorig jaar. Uit het onderzoek blijkt dat Boomers (64-79 jaar oud) de meest veerkrachtige generatie is, en generatie Z (28 jaar en jonger) het minst veerkrachtig. De meest veerkrachtige branche is de financiële dienstverlening (7.6) terwijl de arbeidsbemiddeling een drastische daling in veerkracht meemaakt (van 7.5 in 2023 naar 5.8 in 2024). 

ICT-sector herpakt zich met stijgende lijn in loyale klanten

Na een daling in klantloyaliteit het afgelopen jaar is de ICT in 2024 weer op het niveau van 2022. De NPS (mate van aanbevelen door klanten) is dit jaar +6 (t.o.v. +2 het afgelopen jaar). Dit blijkt uit het nieuwe B2B-benchmarkrapport over de customer experience dat onderzoeks- en consultancy bureau Integron jaarlijks uitbrengt.

Deel dit bericht: