Happy people, daar doen we het voor

Integron wil een bijdrage leveren aan het geluk van mensen. Welke mensen? Werkende mensen in organisaties: zowel klanten als medewerkers.

Werk is namelijk voor velen een enorm groot onderdeel van het leven. We besteden hier immers gemiddeld, na slaap, het meeste tijd aan in de week. Wij geloven er dan ook in dat de manier waarop je om gaat met mensen in een werksetting, of het nou met collega’s of met klanten zijn, een enorme impact heeft op het overall geluk van mensen.

Integron zet zich daarom iedere dag in voor
gelukkige medewerkers en klanten

Dat begint allemaal bij inzicht. Een arts stelt tenslotte ook geen behandelplan op voordat er onderzoek is gedaan naar jouw klachten. Bij Integron noemen we dit ‘Impact door inzicht’. Maar alleen inzicht is niet voldoende. Het gezegde luidt weliswaar dat meten leidt tot weten, maar niet tot verandering. Wij zijn van mening dat organisaties daadwerkelijk impact kunnen hebben op hun medewerkers en klanten wanneer de volgende zaken aanwezig zijn:

Doel

Er is een duidelijk doel. Want ‘zonder doel kun je niet scoren’ zoals Cruijff ooit zei.

Strategie

De medewerker- en klantbeleving zijn een duidelijk onderdeel van de strategie. Het moet natuurlijk wel allemaal ergens toe optellen.

Actie

De resultaten van onze onderzoeken belanden niet in de la, maar worden opgevolgd met acties. Bij Integron noemen wij dit de follow-up loop.

Contact

Er zijn tussentijdse momenten waarbij we samen kijken hoe de opvolging loopt. Oftewel, wij zijn voor organisaties een stok achter de deur!

Om echt impact te maken is er een lange termijn aanpak nodig

Eenmalig inzicht genereren en bovenstaande zaken uit voeren, zal zeker een eerste bijdrage leveren aan gelukkigere klanten en medewerkers. Maar ben je er dan helemaal? Nee, om echt impact te maken is er een langetermijn aanpak nodig.

Daarom zijn we bij Integron in for the long run. Dus geen korte flirts, maar een relatie van minimaal 3 jaar. Dit noemen wij een EX (employee experience) of CX (customer experience) programma.

Zijn wij een match?

We halen herhaaldelijk feedback op van jouw klanten en medewerkers en gaan hier samen mee aan slag

Hiervoor hebben wij een arsenaal aan tools die jouw organisatie verder kan helpen: kwantitatief onderzoek, kwalitatief onderzoek, dashboards, e-learnings, trainingen, workshops en ga zo maar door. Maar veel belangrijker zijn onze mensen.

Onze mensen maken het verschil

Aandacht

Het blijft niet bij koetjes en kalfjes, maar zijn we oprecht geïnteresseerd in jou, je organisatie, je medewerkers en klanten.

Samen voor resultaat

Hierbij gaan we tot het gaatje. “Had ik nou maar extra… als ik nou iets meer…?” zijn woorden die je bij ons op kantoor niet zult horen.

Enthousiasme en passie

Ons hart gaat sneller kloppen van verbeterde scores en wanneer we het over ons vak hebben, brandt het vuur in onze ogen.

Fun

Uiteraard staat te alle tijden fun voorop. We maken van de samenwerking een feestje en op kantoor staat de limoncello koud en de karaokeset klaar.

30 jaar ervaring

Met 30 jaar ervaring en een enorme hoeveelheid aan historische data en benchmark gegevens, helpen wij je door echt te weten waar je staat. Onze kennis delen we graag, niet enkel met onze klanten, maar ook met de community. We willen voor managers, CX/EX experts, HR & Marketing een inspiratie en kennispartner zijn, zodat meer en meer organisaties gaan werken aan gelukkige medewerkers en enthousiaste klanten. Happy people dus!

Zijn wij een match?

Bij Integron zijn we in for the long run. Dus geen korte flirts, maar een relatie van minimaal 3 jaar. Zijn wij een match? Doe de quiz om erachter te komen.