Webinar: de waarde van customer journey mapping in B2B klantonderzoek
Het denken vanuit de customer journey initiëren en verder uitbreiden zorgt bij B2B organisaties dat ze excelleren op klantgerichtheid. Het gevolg is een groei in loyaliteit en klantwaarde. Echter, de B2B sector vergt een andere aanpak dan de B2C sector. Zo heb je als eindklant binnen B2B te maken met verschillende contactpersonen per fase in de journey. In dit webinar gaan Integron Consultants Mirela Kahrimanovic en Benjamin de Mooij op een interactieve manier in op waarom je de customer journey in kaart brengt, hoe je dat doet en wat het oplevert. We gaan verder specifiek in op waarom het eigenlijk niet mag ontbreken in je klantprogramma of klantonderzoek en behandelen 3 scenario’s (casussen) wanneer je het inzet.
Tijdens dit webinar:
- Wat is customer journey mapping, waarom doe je het, hoe doe je het en wat levert het op?
- Wanneer kan je customer journey mapping inzetten i.r.t. je klantonderzoek of programma?
- Hoe zet je het in? Aan de hand van 3 cases (voor, na en tijdens het onderzoek)
- Samen mappen
- We kijken naar onze eigen data: de klachtafhandeling, wat zien we?
- We bekijken de fases, verwachtingen en welke emoties daarbij komen kijken.
- Welke kansen zien we met jullie? Via de openbare chat.
Ben jij marketingmanager, customer experience manager, customer journey manager communicatiemanager of salesmanager binnen een B2B organisatie die écht wilt werken aan klantgerichtheid en een hogere klantretentie? Wil je starten met het mappen van de klantreis en begrijpen waarom het als onderdeel van je klantonderzoek zo belangrijk is? Kijk het webinar dan snel terug.