Ga jij voor tevreden, of enthousiaste klanten? Een vraag die Verleuker en Klanthousiasme expert en auteur Feike Cats je graag voorlegt. Klantgerichtheid (Klanthousiasme) is het doel, Verleuken het middel. In hoeverre denkt Nederland Klanthousiast te zijn? En is dat ook het doel van veel organisaties in Nederland? Om daar antwoord op te geven sloegen Feike Cats (Houden van Klanten) en Integron de handen ineen.

Na het lezen van het whitepaper heb je inzicht in:

  • Resultaten onderzoek Klanthousiasme in Nederland 2022 (Het allereerste onderzoek naar enthousiasme in Nederland)

  • Klanthousiasme in Nederland: tevreden of enthousiaste Klanten?

  • Klanthousiasme komt van binnen: de enthousiaste medewerkers als ambassadeurs

  • Eigen Klantgerichtheid versus de rest van de organisatie, hoe staat werkend Nederland hierin?

  • Praktische tips en voorbeelden om te ‘Verleuken’ met als doel meer enthousiaste Klanten.

Klanthousiasme-in-Nederland-2022