HvK_blauw_CMYK
We helpen je graag verder. Bel ons op via: 010 411 59 66

Webinar: Klanthousiasme in Nederland 2022

Ga jij voor tevreden, of enthousiaste klanten? Een vraag die verleuker en klanthousiasme expert en auteur Feike Cats je graag voorlegt. Klantgerichtheid (klanthousiasme) is het doel, verleuken het middel. Maar in hoeverre denkt Nederland klanthousiast te zijn? En is dat ook het doel van organisaties in Nederland? Om daar antwoord op te geven slaan Feike Cats (Houden van klanten) en Integron de handen ineen. Tijdens het webinar op 15 september presenteren Feike Cats en Customer Experience Consultant Benjamin de Mooij de resultaten uit het eerste onderzoek naar hoe klanthousiast Nederland werkelijk is.

Wat leer je in dit webinar?

  1. Resultaten klanthousiasme in Nederland 2022
    1. Klanthousiasme in Nederland: tevreden of enthousiaste klanten?
    2. Klanthousiasme komt van binnen: enthousiaste medewerkers als ambassadeurs
    3. Eigen klantgerichtheid versus de rest van de organisatie, hoe staat werkend Nederland hierin?
  2. Praktische tips en voorbeelden om te ‘verleuken’ met als doel meer enthousiaste klanten.
  3. Primeur! Na afloop ontvang je als eerste het whitepaper ‘Klanthousiasme in Nederland 2022’

Eenmalig webinar aangeboden door Houden van Klanten en Integron ter waarde van €95!