Workshop klantreizen in de B2B sector2018-07-17T10:19:13+00:00

Workshop:

klantreizen in de B2B sector

Klantreizen of customer journey, je hebt er vast wel iets over gehoord. Maar wat is de waarde ervan in de B2B sector en hoe kan je dit het best toepassen binnen jouw organisatie? Hoe dragen klantreizen bij aan excellente dienstverlening en toename van loyaliteit en klantwaarde? Deze vragen horen we vaak en daarom staan deze centraal in deze hands-on workshop.

Op dit moment zijn er nog geen nieuwe data bekend. Houdt Integron.nl goed in de gaten.

Workshop klantreizen in de B2B sector

dr. Mirela Kahrimanovic

Consultant klantbeleving Integron

Deze workshop wordt aangeboden door Integron en wordt gegeven door dr. Mirela Kahrimanovic, expert op het gebied van customer experience.  Mirela werkt als consultant bij Integron en heeft daarnaast jarenlang ervaring met onderzoek opgedaan naar het gedrag, de wensen en behoeftes van klanten, waaronder bij Coolblue als UX Researcher. Vanuit onderzoeksinzichten helpt zij klanten om een stap vooruit te maken met het begrijpen en optimaliseren van de klantbeleving. Daarnaast is Mirela ook docent bij Business School Beeckestijn.

Wat kan je verwachten?

  • Inspiratie door de laatste ontwikkelingen op het gebied van klantreizen

  • Handvaten om de touchpoints van jouw klanten en processen binnen je organisatie in kaart brengen

  • Inzicht in hoe je de klantervaring op de momenten van de waarheid kan meten

  • Tips om relevante waarde te bieden op de juiste momenten

  • Handvaten om anderen in de organisatie te betrekken bij dit proces en zo de organisatiewaarde te vergroten