Alle webinars
In dit webinar op 4 april krijg je alle inzichten die voortkomen uit het laatste onderzoek naar de Employee Experience in Nederland in 2024. 12 branches worden uitgelicht en verschillende thema's komen aan bod. Meld je aan en ontvang het rapport na afloop.
Dit is hoe volwassen organisaties zichzelf vinden als het gaat om customer en employee experience – de resultaten van de CX- en EX-volwassenheidsscan. Kijk hier het webinar terug.
Klantonderzoeken zijn niet meer wat ze ooit waren; ze zijn geëvolueerd van eenvoudige enquêtes naar strategische instrumenten die de motor zijn achter bedrijfsgroei en klantloyaliteit. Hoe kan jouw MKB organisatie deze verandering succesvol doorvoeren?
Meld je gratis aan voor de lancering van het nieuwe whitepaper over de beleving van werkend Nederland tijdens de onboarding, development en offboarding fase. Consultants Guido van Buul en Jorrit Zijdewind geven je op 20 oktober de ins en outs in dit interactieve webinar over de Employee Journey Experience in Nederland.
Consultant Benjamin de Mooij en spreker en auteur Feike Cats gaven de ins en outs in dit interactieve webinar over klanthousiasme.
In dit webinar gaan Integron Consultants Mirela Kahrimanovic en Benjamin de Mooij op een interactieve manier in op waarom je de customer journey in kaart brengt, hoe je dat doet en wat het oplevert. Kijk het nu terug!
Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant Customer Experience bij Integron gaat in dit webinar op 9 december dieper in op de Customer Experience, de uitdagingen en de trends binnen de industriesector.
Kijk het webinar over de'Employee Experience in tijden van corona hier terug. Integron consultants Robert Mentink en Elise Kamhoot geven de ins en outs over het recent gepubliceerde rapport 'Employee Experience in Nederland 2021' en de impact van Corona. Daarnaast vertelt McDonald's hoe zij werken aan EX en wat medewerkersonderzoek daar aan bijdraagt.
Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant bij Integron leert je in dit webinar je op 26 november hoe je succesvol klantfeedback opvolgt. Astrid Bruursema, Customer Experience Manager CWS, laat je zien hoe dat in de praktijk eruit ziet bij CWS. Zorg dat je écht werkt aan klantbeleving met je verkregen inzicht.