Update je gegevens.
Vul hieronder je gegevens en behoeftes aan zodat de alleen voor jou relevante informatie naar je gestuurd wordt.
‘Corona-anticipatiekracht’ Nederlandse organisaties zorgt voor meer enthousiaste klanten anno 2022
NPS stijgt naar +16; was afgelopen jaar nog +11, blijkt uit het benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2022'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.
Rapport Customer Experience en NPS Benchmark Nederland 2022
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 220 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
Meerderheid Nederlandse werknemers voelt zich veilig bij werkgever
Open en goede organisatiecultuur belangrijk: 70% organisaties vrij van intimidatie en discriminatie, zo blijkt uit het nieuwe onderzoek naar de employee experience in Nederland anno 2022.
Rapport: Employee Experience in Nederland 2022
Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Is de employee experience weer gestegen in 2022? Lees het in het jaarlijks uitgebrachte benchmarkrapport 'Employee Experience in Nederland 2022' voortkomend uit onderzoek onder 5100 medewerkers verdeeld over 13 branches. Download gratis.
“We vinden het belangrijk te weten hoe onze medewerkers tegen Partou aankijken”
Ondanks de enerverende periode voor Partou, scoort de werkbeleving nog altijd goede voldoendes. "Maar we willen natuurlijk meer en beter”, zegt Kees Leegte, HR Programmamanager bij Partou Kinderopvang in deze business case.
Webinar: Klantbeleving in B2B Nederland 2022 – lancering
Meld je gratis aan voor de lancering van het nieuwe benchmarkrapport over de klantbeleving in B2B Nederland 2022. Consultants Benjamin de Mooij en Kay Sijbrandij geven je op 21 april de ins en outs in dit interactieve webinar over de NPS en Customer Journey in Nederland.