Over ons
Klantonderzoek, medewerkersonderzoek, advies en strategische programma’s
Sinds 1993 is Integron dé expert in klant- en medewerkersonderzoek. Samen met onze klanten bouwen we aan succesvolle organisaties waar klanten en medewerkers floreren en zich gelukkig voelen. Als strategisch partner bieden we op maat gemaakte programma’s. Dat begint bij een Employee Experience en/of Customer Experience strategie met als uitgangspunt de uitdagingen op het gebied van werkgeluk, trots, betrokkenheid, eNPS, NPS, klantretentie of klantgerichtheid.
Dat onze samenwerking vruchtbaar is dat blijkt wel…
Kennis & Nieuws
De Net Promoter Score (NPS) binnen B2B kruipt langzaam omhoog. Na een daling naar +15 in 2022 is de NPS in 2023 geklommen naar +17. Deze graadmeter voor ‘klantenthousiasme’ toont daarmee weer meer promoters die klanten aanbevelen en meer klanten die ook klant blijven. De stijging is knap gezien de economische stagnatie en krapte op de arbeidsmarkt.