[qsm quiz=1]

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw medewerkers halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Guido van Buul

Consultant

Lees ook:

Meer fans, minder verloop!

Nog nooit wisselden zoveel werknemers van werkgever. Behoud van personeel is met stip de nummer-1-uitdaging voor organisaties. Bedenk eens hoeveel kosten je kunt besparen als je het verlooppercentage omlaag kunt krijgen. Wat kun je doen om verloop terug te dringen? En hoe verbeter je in dat kader je ROI (return on investment) als je concreet en structureel met je employee Net Promotor Score (eNPS) aan de slag gaat en investeert in je medewerkers?

Waarom je met een duidelijke Employee Value Proposition aantrekkelijker bent als werkgever

Vooral in deze tijd van arbeidsmarktkrapte, waarin iedereen zit te springen om nieuwe medewerkers en bestaande medewerkers wil behouden, is het belangrijk om je als werkgever positief te profileren. Om aantrekkelijk en onderscheidend te zijn als werkgever heb je onder meer een heldere Employee Value Proposition (EVP) nodig. Wat dat is, wat je ermee kunt en vooral waarom deze zo belangrijk is, lees je in dit blog.

2019-06-11T12:21:23+02:00