Cases klantonderzoek2017-11-27T09:50:58+00:00

Cases klantonderzoek

Yes Telecom

"Ook voor dit jaar heeft Integron meegedacht om naar aanleiding het verkregen rapport concreet aan de slag te gaan. De individuele klantresultaten worden door de gehele organisatie beleefd, om ook dit jaar het verschil in tevredenheid van onze Business Partners te maken." [...]

Elspec

“De methodiek die Integron heeft gebruikt was eenvoudig maar krachtig” zo vervolgt Marco van Doorn, adjunct directeur bij Elspec. “Onze binnendienst kon na deze sessie vlot een aantal acties oppakken. Daarnaast staat het onderwerp steevast op de agenda” Elspec Elspec [...]

Klanttevredenheidsonderzoeken Justis: integraal beeld van klantperceptie

"Het scherp krijgen van onze informatiebehoeften was een eerste belangrijke stap in de voorbereidingfase. De meedenkende en adviserende rol van Integron was hierbij zeer waardevol. We krijgen informatie om een dialoog te voeren met de klant en te reflecteren op onszelf en onze manier van werken." [...]

OCI Nitrogen

"Naast dat het onderzoek goed is verlopen en we blij zijn met de resultaten, kunnen we aan de hand van de verbeteraanpak die we samen met Integron hebben opgesteld ook goed met de resultaten aan de slag" OCI Nitrogen OCI [...]

Friesland Campina – DMV

”De meerwaarde die Integron ons biedt, wordt steeds groter, ze kennen ons en onze markten. Ze helpen niet alleen het meten van de klanttevredenheid, maar ook met het verbeteren en zien van kansen in de uitslagen.” Friesland Campina - DMV [...]

Staples Advantage

"De uitkomsten tonen de vooruitgang ten opzichte van het voorgaande onderzoek en geven de prioriteiten aan voor verdere verbetering van door onze klanten benoemde aandachtsgebieden. Door de onderzoeken heeft onze klanttevredenheid zich positief ontwikkeld, omdat we gericht kunnen werken aan dat wat het meest door onze klanten gewaardeerd wordt." [...]

ING Investment Management

"Luister echt naar je klant – open communicatie is de sleutel naar klantloyaliteit" ING Investment Management Integron heeft in het laatste kwartaal van 2013 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd bij ING Investment Management (ING IM), een wereldwijde vermogensbeheerder en onderdeel van de [...]

Gerlach

“Tevreden klanten zijn essentieel voor onze organisatie. Echter, er is een ding nog belangrijker, namelijk loyale klanten. Tevredenheid geeft geen garantie voor de toekomst, loyaliteit wel!” Gerlach Met meer dan 69 kantoren en 450 douane declaranten is Gerlach de one-stop-shop [...]

TNT Centre

TNT Centre Wie kent TNT nu niet? Het van oorsprong Australische, maar inmiddels Nederlandse bedrijf dat dagelijks meer dan 1 miljoen (post)zendingen over de hele wereld verspreid, met ruim 65.000 medewerkers en een omzet van 6.7 miljard. Al deze zendingen en [...]

Marnix Academie

"We zijn tevreden met de respons - welke hoger ligt dan vorig jaar - want de input van alumni speelt een belangrijke rol in het verbeterproces binnen de Marnix Academie. Doordat het onderzoek de afgelopen 3 jaar heeft plaatsgevonden zien we ook hoe de tevredenheid zich ontwikkelt in de tijd. [...]

Katholieke Pabo Zwolle

"Het studenttevredenheidsonderzoek van Integron geeft ons als opleiding en management niet alleen maar de kille cijfertjes. Het geeft ons ook ‘het verhaal’ van de student in de opleiding. En dat verhaal inspireert ons om het elke dag weer beter te doen." [...]

Avans Hogeschool

"Een goed onderzoek brengt inzicht. De resultaten op zich kunnen al veel inzicht brengen, maar het is van waarde om resultaten ergens tegen af te kunnen zetten." HR adviseurs van Avans in hun kracht: train de trainer “Avans Hogeschool verzorgt hoger beroepsonderwijs [...]

CSU

"Het structurele klanttevredenheidsonderzoek helpt ons bij het verdere aanscherpen van onze dienstverlening." CSU CSU is een grote landelijke facilitaire dienstverlener die een breed scala aan verschillende diensten verricht zoals schoonmaak, beveiliging maar ook vele aanverwante services. De wens van de [...]

Gemeentewerken Rotterdam

"Dit onderzoek heeft ons nieuwe inzichten gegeven en we zijn er direct mee aan de slag gegaan." Gemeentewerken Rotterdam Methodiek: online onderzoek (kwantitatief), online spiegelonderzoek (kwantitatief). Gemeentewerken Rotterdam bestaat uit een spectrum van afdelingen die zich richten op één gezamenlijk [...]

COFELY GDF-SUEZ

"Het onderzoek laat zeer scherp zien wat de belangrijkste verbeteracties voor de totale COFELY GDF-SUEZ organisatie, voor specifieke klantengroepen en voor de vestigingen zijn. Het onderzoek laat ook zien dat klanten ons beter waarderen dan de medewerkers denken." COFELY GDF-SUEZ [...]

IGO Post

“Ook qua rapportage zijn wij zeer te spreken over de manier waarop de samenwerking met Integron is verlopen. Dit geeft ons een gedetailleerd inzicht in de werkelijke beleving van onze klanten ten aanzien van onze prestaties.” IGO POST IGO-POST marktleider [...]

De Goudse verzekeringen

"Het onderzoek geeft aan dat de performance van De Goudse binnen het concurrentieveld sterk is. Het onderzoek heeft ook vastgesteld welke verwachtingen intermediairs met een grote en minder grote verzuimportefeuille hebben en hoe De Goudse daarop nog beter kan inspelen." [...]

Vecozo

"De sessie met het MT en de mail met adviezen die Integron stuurde naderhand hebben ons enorm geholpen. De adviezen uit de mail hebben we grotendeels overgenomen. De volgende stap is het bespreken van de resultaten van de afdelingssessies in het MT. Jullie hebben ons goed op weg geholpen, dank [...]

Kinderopvang Okidoki

"Integron heeft ons geholpen in kaart te brengen wat onze klant denkt, voelt, vindt en wil. Met deze handvatten kunnen wij onze klant nu optimaal ondersteunen in zijn beeld van “perfecte” kinderopvang." Okidoki Kinderopvang Okidoki verzorgt met 180 medewerkers de [...]

Rabobank De Kempen-West

“Een klantcontact waarbij oprechte persoonlijke interesse wordt getoond maakt het verschil in de toekomst. Daar zijn wij als bank doorlopend mee bezig en deze spiegel voorhouden, in de vorm van een Customer Experience Visit door Integron, draagt daar zeker aan bij." [...]

Kinderopvang Zazou

"Naast het inzichtelijk maken van de tevredenheid, heeft Integron ook inzicht geboden in wat ouders belangrijk vinden. Dit maakt het voor ons mogelijk prioriteiten te stellen in verbeteracties." Kinderopvang Zazou Kinderopvang Zazou is in de afgelopen jaren een vertrouwd gezicht [...]

Shanks Nederland

"Door de resultaten van het onderzoek kunnen de Shanks- bedrijven gericht werken aan het verder verbeteren van de dienstverlening." Shanks Nederland Methodiek:  Online onderzoek (kwantitatief), telefonisch onderzoek en persoonlijke interviews (kwalitatief) Shanks is een van de toonaangevende afvalbedrijven in Nederland [...]

Mercedes Financial Services

"Gerichte stuurinformatie om klantgericht te verbeteren en de kracht van de organisatie en de bijbehorende dienstverlening sterker te communiceren" Mercedes Benz Financial Services Methodiek: Online klanttevredenheidsonderzoek (KTO) en online dealer tevredenheidsonderzoek (DTO) Mercedes Benz Financial Services (MBFS) en Mercedes Benz [...]

DHL FREIGHT

"Iedere stem van welke klant ook, is uiteraard belangrijk voor ons. Alleen kan het gevaarlijk zijn om te veralgemeniseren als we weten dat enkel een specifiek segment van onze klantenportefeuille vertegenwoordigd is in de resultaten. Dat heeft ons er toe aangezet om naast het algemene onderzoek, geleid door ons hoofdkantoor, [...]

De Hypotheker

"In samenspraak met Integron is voor zowel service - als productperformance een aantal key performance indicators opgesteld. Deze worden via het internet periodiek door de hypotheekadvieurs en - assistenten beoordeeld. De resultaten zijn vrijwel real time online beschikbaar." De Hypotheker [...]

Load More Posts