Cases klantonderzoek 2017-11-27T09:50:58+00:00

Cases klantonderzoek

AEB Amsterdam

Een betere klantbeleving bereik je niet door het uitvoeren van onderzoek, het gaat om de manier hoe je als organisatie met de resultaten omgaat.

Hendrik Veder Groep

Het verkrijgen van klantinzicht is voor Hendrik Veder Groep het startpunt geweest om draagvlak te creëren voor gerichte verbetertrajecten voor verschillende thema's

Portbase

"Het meten van de klanttevredenheid is voor ons cruciaal. Op basis van de uitkomsten kunnen wij volgende stappen zetten in onze dienstverlening aan de logistieke keten." Portbase Sinds haar oprichting in 2009 is Portbase middels het Port Community System dé [...]

VVS

“Het meten van klanttevredenheid in samenwerking met Integron levert ons goede inzichten op over hoe klanten naar ons kijken. We zijn hierdoor in staat om gerichte verbeteringen in onze dienstverlening aan te brengen. De trends die we inzichtelijk hebben door jaarlijks een onderzoek uit te voeren, zijn enerzijds een bevestiging [...]

OC Verhulst

"Na uitvoering van het online onderzoek en de duidelijke toelichting op de resultaten moest de stap naar beter gemaakt worden. De kracht van Integron zit in het vertalen van de resultaten naar de medewerkers" OC Verhulst OC Verhulst ontwikkelt en [...]

Strukton Worksphere

"De kracht van Integron: Gezamenlijk op strategisch, tactisch en operationeel niveau het doel halen door elkaar aan te vullen, inspireren en ondersteunen." Strukton Worksphere Strukton Workshphere neemt de hele zorg van techniek en gebouwen op zich. Elke dag is men [...]

Terberg Leasing

"De uitkomsten bieden Terberg Leasing voldoende handvatten om gericht aan de slag te gaan" Terberg Leasing Terberg Leasing levert hoogwaardige dienstverlening op het gebied van leaseproducten en -diensten aan de Nederlandse zakelijke markt en overheid met betrekking tot mobiliteit. De [...]

CWS Nederland

"Het onderzoek dient als een vehikel voor alle klantgerelateerde plannen van CWS en leidt ertoe dat iedere afdeling en iedere medewerker zich bewust is van de klant." CWS Nederland B.V. CWS Nederland is een serviceorganisatie, gericht op het verhuren en [...]

Van Gansewinkel

"Wij opereren zo dicht mogelijk bij de klant en hebben onze organisatie daar in het afgelopen jaar op aangepast." Van Gansewinkel Van Gansewinkel bedient met haar dienstverlening tienduizenden klanten vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven en vanuit een 10-tal regionale kantoren [...]

Van Duijnen Koffie

"Het zijn de medewerkers die het werk doen en die zorgen voor een tevreden klant." Van Duijnen Koffie is al meer dan 60 jaar landelijk specialist in professionele koffieautomaten en koffie- en theeproducten. Het samenwerkingsverband tussen Van Duijnen en Integron [...]

Stichting Kinderopvang Langedijk (SKL)

"Periodiek inzicht krijgen in de tevredenheid en verwachtingen van klanten (ouders die gebruik maken van de dienstverlening van SKL)." Stichting Kinderopvang Langedijk (SKL) Stichting Kinderopvang Langedijk (SKL) bestaat uit 16 locaties, waar ofwel dagopvang (0-4 jaar) ofwel buitenschoolse opvang (4-12 [...]

Belden

"Het team van Integron staat altijd klaar om ons te helpen en te ondersteunen op alle mogelijke manieren. Het maandelijkse onderzoek dat wij uitvoeren heeft ons de afgelopen 18 maanden geholpen om de meest belangrijke verbetergebieden te achterhalen en hiermee aan de slag te gaan." [...]

HVC Energie

"Het was zelfs mogelijk om resultaten per individuele klant te bekijken. Deze inzichten bieden onze account managers concrete aanknopingspunten om de samenwerking en relatie met onze klanten te verbeteren." Klanttevredenheidsonderzoek HVC Energie: relatiebeheer optimaliseren op basis van klantinzicht HVC Energie [...]

SOS International

"Het jaarlijkse onderzoek onder opdrachtgevers is voor ons een belangrijk instrument om de tevredenheid over onze dienstverlening te peilen." SOS International – Activatie Klantgerichtheid is voor de dienstverlening van SOS International, al 30 jaar de alarmcentrale voor actieve internationale hulpverlening, [...]

Yes Telecom

"Ook voor dit jaar heeft Integron meegedacht om naar aanleiding het verkregen rapport concreet aan de slag te gaan. De individuele klantresultaten worden door de gehele organisatie beleefd, om ook dit jaar het verschil in tevredenheid van onze Business Partners te maken." [...]

Elspec

“De methodiek die Integron heeft gebruikt was eenvoudig maar krachtig” zo vervolgt Marco van Doorn, adjunct directeur bij Elspec. “Onze binnendienst kon na deze sessie vlot een aantal acties oppakken. Daarnaast staat het onderwerp steevast op de agenda” Elspec Elspec [...]

Klanttevredenheidsonderzoeken Justis: integraal beeld van klantperceptie

"Het scherp krijgen van onze informatiebehoeften was een eerste belangrijke stap in de voorbereidingfase. De meedenkende en adviserende rol van Integron was hierbij zeer waardevol. We krijgen informatie om een dialoog te voeren met de klant en te reflecteren op onszelf en onze manier van werken." [...]

OCI Nitrogen

"Naast dat het onderzoek goed is verlopen en we blij zijn met de resultaten, kunnen we aan de hand van de verbeteraanpak die we samen met Integron hebben opgesteld ook goed met de resultaten aan de slag" OCI Nitrogen OCI [...]

Friesland Campina – DMV

”De meerwaarde die Integron ons biedt, wordt steeds groter, ze kennen ons en onze markten. Ze helpen niet alleen het meten van de klanttevredenheid, maar ook met het verbeteren en zien van kansen in de uitslagen.” Friesland Campina - DMV [...]

Staples Advantage

"De uitkomsten tonen de vooruitgang ten opzichte van het voorgaande onderzoek en geven de prioriteiten aan voor verdere verbetering van door onze klanten benoemde aandachtsgebieden. Door de onderzoeken heeft onze klanttevredenheid zich positief ontwikkeld, omdat we gericht kunnen werken aan dat wat het meest door onze klanten gewaardeerd wordt." [...]

ING Investment Management

"Luister echt naar je klant – open communicatie is de sleutel naar klantloyaliteit" ING Investment Management Integron heeft in het laatste kwartaal van 2013 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd bij ING Investment Management (ING IM), een wereldwijde vermogensbeheerder en onderdeel van de [...]

Gerlach

“Tevreden klanten zijn essentieel voor onze organisatie. Echter, er is een ding nog belangrijker, namelijk loyale klanten. Tevredenheid geeft geen garantie voor de toekomst, loyaliteit wel!” Gerlach Met meer dan 69 kantoren en 450 douane declaranten is Gerlach de one-stop-shop [...]

Load More Posts