Over Integron 2016-12-23T09:47:04+00:00

OVER INTEGRON

Integron weet hoe belangrijk klanten en medewerkers voor u zijn. Het beste halen uit 
klant en medewerker is waarom wij bestaan.

Medewerkers die meer uit zichzelf halen, klanten die uw organisatie hoger waarderen. Er valt nog veel te winnen: 40% van de medewerkers in Nederland geeft aan dat hun potentieel niet optimaal wordt benut en slechts 30% van de klanten is echt loyaal en blijft klant.

Klanten zijn de belangrijkste energiebron voor medewerkers en richtinggevend voor de voortdurende ontwikkeling van uw organisatie. Neemt de waarde voor en de waardering van klanten toe, dan leidt dit ook tot een positievere werkbeleving. Het benutten van klant- en medewerkerpotentieel zorgt dat u het beste uit uw organisatie haalt.

Integron biedt onderzoek en inzicht en informeert en activeert uw organisatie om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen met u bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Klantwaardering

Onze klanten waarderen Integron
met een 8,3

830,0
0,3

 de BelevingAwards

Tijdens dit jaarlijkse event belonen we de best scorende organisaties op het gebied van klant-, medewerker – en facility beleving met een felbegeerde award.

Bekijk hier het filmpje van de BelevingAwards 2016

Brancheorganisaties

Integron is lid van MOA en Esomar en ISO 20252 gecertificeerd.

ESOMAR
MOA
MOA

 Medewerkers

Bij Integron werken we samen met 40
enthousiaste en passievolle collega’s.

Opdrachtgevers

Samen bedienen we ruim 400 uiteenlopende organisaties. Zie hiernaast een selectie daarvan.

Dit doen we al sinds 1993

op nationaal en internationaal niveau

Kernwaarden

En daarbij hanteren we de volgende kernwaarden: