Project Evaluatie Monitor

Regulier klantonderzoek doe je periodiek of jaarlijks. Met de Project Evalutatie Monitor haal je na het afronden van een project of projectfase direct feedback op van je klant. Zo kan je op klantniveau acteren op verbeterpunten en resultaten vergelijken tussen je individuele klanten.

Waarom Project Evaluatie Monitor?

Direct kwantitatieve feedback over
een afgerond project of projectfase

Met de stuurinformatie direct acteren
op klant- en/of projectniveau

Wat gaan we doen?

Integrons Project Evaluatie Monitor is…

  • Kwantitatief onderzoek

  • Real time, Wekelijks, maandelijks of per kwartaal inzetbaar

  • Geautomatiseerde alerts naar de projectbetrokkenen binnen je organisatie

  • Goed aan te vullen met kwalitatief onderzoek

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant