Optimaliseer je projectresultaten met directe feedback

Regulier klantonderzoek doe je periodiek of jaarlijks. Met de Project Evalutatie Monitor haal je na het afronden van een project of projectfase direct feedback op van je klant. Zo kan je op klantniveau acteren op verbeterpunten en resultaten vergelijken tussen je individuele klanten.

Waarom een Project Evaluatie Monitor?

Directe kwantitatieve feedback voor afgeronde projecten

Ontvang direct meetbare feedback over afgeronde projecten of projectfasen. Dit stelt je in staat om snel inzicht te krijgen in de prestaties en de tevredenheid van je klanten.

Flexibel acteren op klant- en/of projectniveau

De stuurinformatie die je ontvangt, stelt je in staat om direct actie te ondernemen op zowel klant- als projectniveau. Zo kun je snel inspelen op kansen en verbeterpunten.

Hoe gaan we te werk

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Wat maakt Integrons Project Evaluatie Monitor uniek?

  • Kwantitatief onderzoek
  • Realtime inzetbaarheid
  • Geautomatiseerde alerts voor projectbetrokkenen
  • Compatibiliteit met kwalitatief onderzoek
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Verbeter je klanttevredenheid met de Project Evaluatie Monitor

Neem vandaag nog contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw organisatie te bespreken.