Effectief feedback verzamelen met een online ledenonderzoek

Wil je weten wat jouw leden van je dienstverlening denken en wat zij écht belangrijk vinden? Met een online ledenonderzoek kan je doelgroepgericht op grote schaal feedback ophalen. De vragenlijst wordt op maat afgestemd met je organisatie, zodat we jouw doelstelling zo gericht mogelijk kunnen nastreven.

Jaarlijks Klantonderzoek - Breng de relatie met jouw klanten in beeld

Waarom zou je een ledenonderzoek uitvoeren?

Inzicht in de beleving van de leden en de verbondenheid met de organisatie

Bekendheid van activiteiten en de beoordeling daarvan

Mogelijkheid om de verbinding met jouw leden te versterken.

Wat gaan we doen?

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Integrons ledenonderzoek is…

  • Kwantitatief onderzoek onder leden
  • (Twee) Jaarlijks kwantitatief meten
  • Online, telefonisch en/of face-to-face interviews
  • Aan te vullen met kwalitatief onderzoek
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Ontdek de werkwijze van ons onderzoeksbureau

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden en voordelen van het monitoren van klantfeedback? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat je graag ondersteunt in het klantonderzoek.